REKLAMA
ZOOM NA SPÓŁKI

Lidl odpowiada Biedronce w wojnie plakatowej. Do akcji wkracza komornik

2024-02-26 08:34
publikacja
2024-02-26 08:34

Od dłuższego czasu obserwujemy różne działania tych dwóch sieci w walce o klientów. Lidlowi nie spodobało się hasło Biedronki umieszczone na plakatach i paragonach: “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”. Sprawą ma zająć się komornik sądowy - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl.

Lidl odpowiada Biedronce w wojnie plakatowej. Do akcji wkracza komornik
Lidl odpowiada Biedronce w wojnie plakatowej. Do akcji wkracza komornik
fot. @DrabinskiAriel / / Twitter

Ostatnio byliśmy świadkami dosyć nietypowej akcji Biedronki, w której wysyłała specyficzne SMS-y do klientów. Potem doszło do podejrzanej walki cenowej między obiema sieciami, a teraz mamy do czynienia z kolejnym rozdziałem tej sagi. 

Na billboardach i paragonach pojawiło się hasło “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”, które nie spodobało się niemieckiej sieci.

fot. KWS / Bankier.pl


Na wniosek Lidla sąd postanowił udzielić zabezpieczenia, polegającego na zaniechaniu używania tego hasła i usunięciu skutków popełnienia czynu zabronionego. Portal wiadomoscihandlowe.pl informuje, że komornik ma zakleić plakaty przed sklepami Biedronka.

Wspomniane zabezpieczenie nie można traktować jako wyroku sądowego. Lidl ma dwa tygodnie na wniesienie powództwa od momentu wejścia w życie tego zabezpieczenia.

Co na to UOKiK?

Kamila Guzowska z departamentu komunikacji UOKiK-u wypowiedziała się w tej sprawie dla wiadomoscihandlowe.pl. “Konsumenci zawsze powinni mieć możliwość zweryfikowania przekazów marketingowych. Jeżeli przedsiębiorca powołuje się na ogólne stwierdzenia, nie podając źródła danych, czy opiera reklamy na porównaniu, nie wskazując, czego ono konkretnie dotyczy, wówczas możemy mieć do czynienia z nieuczciwą reklamą” - stwierdziła.

PB

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (8)

dodaj komentarz
bha
Cóż... Od dekad raczej mało i mało i ciągle za mało.Niestety
igor92
Rywalizacja między Lidlem a Biedronką przybiera na intensywności. Tym razem Lidlowi nie spodobało się hasło 'Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl' i skierował sprawę do sądu. Komornik ma teraz zakleić plakaty przed sklepami Biedronki. Konflikt między sieciami handlowymi nabiera nowego wymiaru."

Link do artykułu:
Rywalizacja między Lidlem a Biedronką przybiera na intensywności. Tym razem Lidlowi nie spodobało się hasło 'Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl' i skierował sprawę do sądu. Komornik ma teraz zakleić plakaty przed sklepami Biedronki. Konflikt między sieciami handlowymi nabiera nowego wymiaru."

Link do artykułu: https://uchwycik.eu/blog
no_comment
Niech rzucają się sobie do gardeł - idzie to w dobrą stronę bo obniżają ceny a nie robią jakieś akcje z celebrytami o szmaniu warzywek i obniżki dla analfabetów w stylu wielki spadek ceny z 6,98 na 6,69
infinityhost
Ale odrealnienie, ktoś chyba w reakcji eter wąchał
ajwajszalom
Czekam na akcje i plakaty: krótsza kolejka do kas, niż w Lidlu. Albo więcej kasjerek, niż w Lidlu. Albo większy porządek, niż w Lidlu. Albo: lepiej oznaczone ceny, niż w Lidlu.
daniel_1
Wygląda to, że dwie sieci sklepów umówiły się na kampanię reklamową.
Podobnie jak PiS i PO.
daniel_1 odpowiada (usunięty)
Musisz zadowolić się tymi mniejszymi clownami jeżeli trudno Ci znaleźć większych clownów.

PS
Tak z ciekawości....Dlaczego Szukasz clownów?

Powiązane: Zakupy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki