REKLAMA

Tak Biedronka walczy o klientów. Wysyła klientom nietypowe SMS-y

2024-02-05 11:00, akt.2024-02-06 12:13
publikacja
2024-02-05 11:00
aktualizacja
2024-02-06 12:13

Sieci sklepów walczą o każdego klienta. Raczej nikogo to już nie dziwi, ale zaskakujący może być wybrany sposób. Na dość nietypowy krok zdecydowała się Biedronka, która klientom wysłała wiadomości na temat obowiązujących promocji z porównaniem do… cen w Lidlu.

Tak Biedronka walczy o klientów. Wysyła klientom nietypowe SMS-y
Tak Biedronka walczy o klientów. Wysyła klientom nietypowe SMS-y
fot. Anatol Chomicz / / FORUM

Klienci sieci Biedronka, którzy posiadają kartę “Moja Biedronka” co jakiś czas otrzymują wiadomości o aktualnych ofertach.

O ile wcześniej skupiono się tylko na cenach w Biedronce, w najnowszej kampanii zdecydowano się zestawić ceny niektórych artykułów z tymi obowiązującymi u konkurencji, a konkretnie w Lidlu.

“W poniedziałek 5.02 w Biedronce papier toaletowy Queen 40 rolek 25,99 zł/opak, a w Lidlu 11% drożej niż w Biedronce” - czytamy.

Bankier.pl

Wersji takich komunikatów było więcej. Pojawiły się także wiadomości o jajkach Kinder Niespodzianka czy o mandarynkach. W ich przypadku również zwrócono uwagę na ofertę analogicznego produktu w Lidlu.

Bankier.pl

Biedronka zareagowała na tę sytuację, publikując stanowisko w tej sprawie. "Podejmujemy rozmaite działania zmierzające do tego, aby poinformować naszych klientów o cenach najważniejszych produktów w sieci Biedronka, w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów. Jesteśmy zdeterminowani, by w praktyce realizować hasło „Codziennie niskie ceny” w interesie naszych klientów. W tym konkretnym przypadku najlepiej widać kto jest liderem cen na polskim rynku, do którego działań dostosowują się konkurenci" - napisano.

Stanowisko Lidla

Pragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd. Dziś, tj. 05.02.2024 r. od samego rana w naszych sklepach ceny dla klientów używających aplikacji Lidl Plus wynosiły odpowiednio: bukiet tulipanów (15 szt.) - 11,99 zł, masło Pilos gold extra 83% - 2,85 zł za 200 gram, a kilogram mandarynek - 3,39 zł.

Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Wyróżnikiem naszej oferty jest atrakcyjny stosunek ceny do jakości.

Konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania, takie jak np. raport „Koszyk Zakupowy” przygotowany przez ASM Sales Force Agency. W ostatnim raporcie, opublikowanym za grudzień 2023 zajęliśmy drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych.  Z kolei według „Faktu” spośród czterech podmiotów objętych zestawieniem, koszyk 25 podstawowych produktów jest najtańszy w Lidlu (ceny zawarte w zestawieniu były z 23.01.2024 r.).

Podkreślamy, że Lidl Polska chroni polskie rodziny przed trudną sytuacją ekonomiczną. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA naszej firmy od początku jej działania. Dużym zainteresowaniem cieszą się akcje Lidl Polska, takie jak Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu czy Tydzień XXL. Dodatkowo, nieustannie klienci mają możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus, dzięki której mają dostęp do większej liczby benefitów, takich jak specjalne kupony, oferty, zdrapki czy paragony cyfrowe i gazetki. Oprócz promocji kierowanych tylko do użytkowników aplikacji, wszyscy klienci Lidl Polska mają dostęp do licznych ofert promocyjnych.

Nieustannie poszerzamy także asortyment marek własnych, dbając o to, aby nowe produkty cechowały się wysoką jakością i niską ceną, a także były przyjazne dla środowiska. Istotny wkład w budowanie marek własnych mają polscy dostawcy, którzy w dużej mierze pomagają nam je tworzyć. Klienci często i chętnie sięgają po produkty marek własnych, wiedząc, że w ten sposób zyskują wysoką jakość oraz atrakcyjną cenę. Pomimo rosnących kosztów pozyskania surowców zapewniamy bardzo niskie ceny na tysiące produktów dostępnych w naszych sklepach.

PB

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (24)

dodaj komentarz
chaosmyslowy
Mając tak dużo danych z karty z aplikacji wysłać spam smsy w ciemno, porażka.
Do tego z smsow marketingowych nie da sie zrezygnować nawet majac ich aplikacje.

daniel_1
Ludzie są dziwni....
Zamiast kupować mniej i zaoszczędzić to kupują więcej bo ktoś im wmawia, że to oszczędność ....i kupują więcej myśląc, że są tacy mądrzy i oszczędni.
Naprawdę dziwne to jest...
no_comment
Dla mnie konkretny przekaz - ile kosztuje i ile taniej niż gdzie indziej a nie oklepane pierdoły, że wg jakiejś agencji w zeszłym roku byli najtańsi oraz ich poleca żona piłkarza czy jakaś Dżesika z tiktoka.
zenonn
Lidl, masło taniej kupując 3 kostki. Te kostki były bardzo krótko ważne, nie kupiłem, szkoda fatygi.

Wszystko zdrożało, dochody nie pokryły wzrostu cen.
Ludzie zubożeli, mniej wydają w sklepach, nie kupują zbytków bo teraz "promocja",.

https://finanse.wp.pl/lidl-zarzuca-biedronce-klamstwo-dyskonty-poklocily-
Lidl, masło taniej kupując 3 kostki. Te kostki były bardzo krótko ważne, nie kupiłem, szkoda fatygi.

Wszystko zdrożało, dochody nie pokryły wzrostu cen.
Ludzie zubożeli, mniej wydają w sklepach, nie kupują zbytków bo teraz "promocja",.

https://finanse.wp.pl/lidl-zarzuca-biedronce-klamstwo-dyskonty-poklocily-sie-o-sms-y-6992409149008864a
bha
Brak słów widać ciągle mało i za mało Zysków.
zenonn
Natrętna reklama, atakująca zewsząd, wyzwala agresję.
Menażerię d/s reklamy chce się eliminować.
Zdalnie pracują, aż pot waginą spływa.
Lud dostaje psychicznych chorób, więcej tabletek, więcej ćpunów.
go_ral
UOKiK powinien sie zajac cenowkami biedronki. cena regularna i sprzed 1 miesiaca praktycznie niewidoczne.
ameba1
Nie kupujcie mięsa w biedrze. Ostatnio 2x wyrzucałem, nie wiem skąd oni to świństwo biorą.
zenonn
Mało kto ma wybór między lidlem a biedronką.
Zakupy codzienne robi się tam, gdzie wygodnie, bliżej, a nie gdzie taniej.
Ceny za te same produkty we wszystkich marketach są porównywalne.
Z powodu "promocji" nie pojadę 10 km
Promocje są zagmatwane np. kartofle tańsze, ale tylko 5kg a nie cały worek,
coca cola
Mało kto ma wybór między lidlem a biedronką.
Zakupy codzienne robi się tam, gdzie wygodnie, bliżej, a nie gdzie taniej.
Ceny za te same produkty we wszystkich marketach są porównywalne.
Z powodu "promocji" nie pojadę 10 km
Promocje są zagmatwane np. kartofle tańsze, ale tylko 5kg a nie cały worek,
coca cola taniej ale tylko sobota niedziela i tylko 8 butelek, a nie zgrzewka

Powiązane: Zakupy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki