Lata spadku zatrudnienia, wzrostu znaczenia technologii i cięcia sieci placówek – tak wygląda ostatnia dekada w bankowości. W Polsce rynek się konsoliduje, a pracownicy, zwłaszcza na pierwszej linii kontaktu z klientem, mają przed sobą coraz trudniejsze zadania. Jak radzą sobie z wyzwaniami? Zapraszamy do udziału w szóstej już edycji badania Bankier.pl.


Od 2016 r. na łamach Bankier.pl okresowo przeprowadzamy badanie, które ma być diagnozą położenia pracowników sektora bankowego. Do tej pory, w pięciu edycjach, podsumowaliśmy najważniejsze nurty przemian i ich wpływ na ludzi, którzy związali swój los z bankowością. Dotknęliśmy wielu istotnych, a czasem bulwersujących zagadnień.
Respondenci zwracali naszą uwagę na rosnący nacisk na sprzedaż, chwiejące się poczucie bezpieczeństwa zatrudnienia, problem pobieżnego rozpoznania potrzeb klientów lub wręcz wciskania „na siłę” produktów. Nie brakowało także jaśniejszych punktów w diagnozach. Dobrze oceniano, chociażby reakcję pracodawców na niecodzienne warunki stworzone przez pandemię w 2020 r.
Dziś ponownie zapraszamy do podzielenia się doświadczeniami. Moment jest szczególny – hamująca gospodarka, wysoka inflacja, wojna tuż za granicą. Zmiany w otoczeniu mocno odbiły się na wielu obszarach działalności banków. Warto chociażby przypomnieć „zamrożenie” rynku kredytów hipotecznych i pogarszającą się jakość portfela kredytów konsumpcyjnych.
Do udziału w badaniu zapraszamy zarówno zatrudnionych obecnie w bankach, jak i osoby, które w ostatnim roku odeszły z pracy w tej branży. Chcielibyśmy nie tylko dowiedzieć się, jak pracuje się w sektorze, ale także dokąd prowadzą drogi z banków.

Jaką formę opodatkowania wybrać?
Własna działalność gospodarcza a podatki
Założyłeś własną firmę? Kolejnym krokiem w jest wybór sposobu rozliczania się ze skarbówką z tytułu osiąganych dochodów. Odpowiednia formy opodatkowania, dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy, niesie ze sobą korzyści finansowe. Warto o nich wiedzieć!<BR>
Pobierz e-booka zostawiając zgody, albo zapłać 20 zł
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl
Jeśli nie widzisz ankiety poniżej, kliknij tutaj - otworzy się w nowym oknie.