Generali wprowadza zmiany: aplikacja mobilna i nowy sposób zawierania umów

Do końca kwietnia Generali ma udostępnić aplikację mobilną, która pozwoli klientom na uzyskanie świadczenia w ciągu 48 godzin od wypadku. Zmieni się także sposób zawierania umów. Zmiany w jakości serwisu i produktach mają pomóc ubezpieczycielowi w podwojeniu do 2017 roku swoich udziałów w rynku, co zakłada najnowsza strategia firmy.


Generali wprowadza zmiany: aplikacja mobilna i nowy sposób zawierania umów



  - Patrzymy na nasz produkt nie jak na kartkę papieru, która jest polisą, tylko jak na serwis. Serwisem jest to, w jaki sposób umowę zawieramy, a następnie sposób, w jaki sposób ją obsługujemy i wypłacamy szkody - wyjaśnia w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria Artur Olech, prezes Generali.

Dlatego też firma wprowadza m.in. nowy sposób zawierania umów, który ma być szybszy i bardziej przejrzysty. Usprawnienia dotyczą zarówno polis kupowanych u agentów, multiagentów, jak i zdalnie.

Kolejna zmiana dotyczy nowego serwisu informacyjno-transakcyjnego, nazwanego po prostu Kontem Klienta, które zostało wprowadzone w styczniu tego roku. Aktualnie obejmuje ono ubezpieczenia na życie, jednak z czasem powinno rozszerzyć się także inne usługi i produkty. Ma ono umożliwić śledzenie na bieżąco wszystkich czynności związanych z zakupionymi produktami. Ponadto w najbliższych dni ma zostać wdrożona nowa aplikacja mobilna.

  Dzięki niej robiąc kilka zdjęć w miejscu wypadku, przy najprostszych szkodach, będziemy mogli dostać świadczenie w ciągu 48 godzin  wyjaśnia prezes Generali.  Aktualnie jest to już możliwe testowo, a do końca miesiąca powinniśmy oferować takie rozwiązanie jako powszechne w głównych produktach, czyli w ubezpieczeniu komunikacyjnym.

Walki cenowej nie będzie

Polska jest jednym z trzech najważniejszych dla Generali rynków w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, na życie i majątkowe, a także fundusze emerytalne. Obecnie ma 4-procentowy udział w polskim rynku. Jej klientami są dwa miliony osób, a łączna wysokość składek wynosi kilka miliardów złotych. Jak podkreśla prezes firmy, to dobry wynik, jednak znacznie poniżej oczekiwań zarządu firmy.

   Ogłosiliśmy publicznie naszą nową strategię, która zakłada m.in. podwojenie udziałów w rynku do 2017 roku  mówi Artur Olech, prezes zarządu Generali.  Ma to się wiązać ze zwielokrotnionym wzrostem wartości, który jest dobrze rozłożony między akcjonariuszy, pośredników, którzy dystrybuują nasze produkty i przede wszystkim klientów.

Wyjaśnia, że elementem strategii nie jest znaczące obniżanie cen. Jego zdaniem wojny cenowe między ubezpieczycielami nie są wskazane.

  Zdobywanie rynku ceną źle się kończy  mówi prezes Generali. Wszystkie wojny cenowe, które miały miejsce na rynku ubezpieczeń, doprowadziły do bardzo kłopotliwej sytuacji. W uproszczeniu można powiedzieć, że branża nie zarabiała przez kilkanaście lat na swoim kluczowym produkcie, czyli OC komunikacyjnym. Taka sytuacja jest na dłuższą metę niemożliwa do utrzymania. Musimy dbać o cenę, ale walczyć o klienta trzeba przede wszystkim w inny sposób.

Generali S.A. jest szóstym pod względem wielkości towarzystwo ubezpieczeniowym na świecie i trzecim w Europie. Działa także w branży nieruchomości i inwestycji.  


/ newseria.pl
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne