Bank BGŻ BNP Paribas wspiera młody biznes

Bank BGŻ BNP Paribas chce poszerzyć grono swoich klientów o nowo powstałe firmy. Już od pierwszego dnia działalności przedsiębiorcy mogą skorzystać z dopasowanego do swoich potrzeb pakietu produktów, począwszy od darmowego rachunku, poprzez finansowanie, aż po usługi dodatkowe, jak księgowość online czy doradztwo w wynajmie nieruchomości.

BGŻ BNP Paribas zadbał o wsparcie dla nowych firm już od momentu ich zakładania. Proponuje bowiem nie tylko kompleksowe rozwiązania, ale również pomoc przy wypełnieniu formularzy m.in. CEIDG czy ZUS. Dodatkowo, przedsiębiorca dzwoniąc na dedykowaną infolinię, może liczyć na doradztwo w zakresie wyboru formy działalności.

Do niedawna nowe podmioty nie miały szans na otrzymanie kompleksowego wsparcia ze strony banków. Przeważnie jedynym produktem do nich kierowanym był rachunek firmowy. Natomiast o kredyt mogły się strać dopiero po określonym czasie, najczęściej po 6-12, a nawet 24 miesiącach współpracy z instytucją finansową. Obecnie coraz więcej banków otwiera się na nowych klientów, wśród których duży potencjał dostrzegają właśnie w początkujących przedsiębiorcach.

BGŻ BNP Paribas wspiera młody biznes
BGŻ BNP Paribas wspiera młody biznes (YAY Foto)

Bank BGŻ BNP Paribas przygotował bogatą ofertę dla nowo powstałych podmiotów, nie tylko w celu poprawy konkurencyjności, ale przede wszystkim, aby stać się liderem bankowości dla przedsiębiorców działających w różnych branżach.

Z myślą o młodych firmach przygotowaliśmy ofertę usług dopasowaną do współczesnych realiów prowadzenia firmy. Mamy nadzieję, że kompleksowa oferta banku przyczyni się to do ułatwienia przedsiębiorcom stawiania pierwszych kroków mówi Piotr Ruszczak, menedżer ds. zarządzania segmentem klientów w Banku BGŻ BNP Paribas.Ponadto staramy się, by nasi klienci oprócz wsparcia finansowego, mogli liczyć na pozafinansową ofertę, w ramach której otrzymują narzędzia i wiedzę na wiele interesujących tematów. Dlatego też na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie zorganizowaliśmy Start-up Day. Chcieliśmy przybliżyć studentom, jak „od podszewki” wygląda tworzenie własnej działalności. Przedstawiliśmy nasze usługi i produkty dedykowane dla nowo powstałych firm, odpowiedzieliśmy także na nurtujące pytania, m.in.: jak aktualnie wygląda krakowski rynek start-upów, jakie są zalety pracy w start-upie oraz jakich pracowników szukają start-upy mówi Piotr Ruszczak. 

Finansowanie od pierwszego dnia działalności

Największą bolączką młodego biznesu jest brak dostępu do wsparcia finansowego. Bank BGŻ BNP Paribas, wychodząc naprzeciw przedsiębiorcom, przygotował Kredyt na Dobry Sart, który umożliwia wnioskowanie o gotówkę pozwalającą utrzymać płynność finansową, czy sfinansować zakup półproduktów, towarów lub usług.

W ramach Kredytu na Dobry Start przedsiębiorca może otrzymać wsparcie finansowe do 50 tys. na maksymalnie 3 lata, natomiast do 30 tys. – bez zabezpieczeń. Ponadto niektóre firmy mogą wnioskować o gotówkę już pierwszego dnia prowadzenia działalności. Chodzi przede wszystkim o osoby prowadzące działalność gospodarczą, które w okresie poprzedzającym jej rozpoczęcie zatrudnione były w tym samym sektorze gospodarczym na zasadzie umowy o pracę lub umowy-zlecenia. Z preferencyjnych warunków kredytowania mogą również skorzystać osoby pracujące w sektorze medycznym, m.in. aptekarze, lekarze czy stomatolodzy.

Wygodne konto firmowe

Aby w pełni cieszyć się wygodą korzystania z usług bankowych, BGŻ BNP Paribas przygotował dla nowych firm (powstałych w ciągu ostatnich 6 miesięcy) prowadzących działalność na uproszczonej księgowości Pakiet Lider na Dory Start. Przedsiębiorcy w jego ramach mogą liczyć na konto za bezwarunkowe 0 zł przez pierwsze 12 miesięcy od podpisania umowy. Po tym okresie w celu uniknięcia opłaty wystarczy utrzymać średniomiesięczne saldo na rachunku w wysokości 3 tys. zł. Ponadto mogą korzystać z darmowych wpłat gotówkowych w oddziałach banku oraz nieograniczonych przelewów internetowych, w tym do ZUS-u oraz US.

Klienci banku mają również dostęp do zintegrowanego z kontem bankowym mobilnego terminalu płatniczego (mPOS). Jest to rozwiązanie, które stwarza szansę na zwiększenie sprzedaży firmy dzięki akceptacji płatności bezgotówkowych. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na nabycie urządzenia, są zwolnieni z opłaty abonamentu, nie są związani długoterminową umową, a ponadto otrzymują dostęp do bezpłatnego raportowania online w systemie iMerchantConnect. Klient jest jedynie odpowiedzialny za pokrycie kosztu zakupu terminala. W sytuacji, kiedy klient spełnia warunki Programu „Polska Bezgotówkowa”, to zakup terminalu nie wiąże się z płatnością.

Ekosystem usług dla nowych firm

W ramach oferty dla nowo powstałych firm Bank BGŻ BNP Paribas we współpracy nawiązanej z firmą cyberProductivity udostępnił darmową platformę do prowadzenia samodzielnej księgowości i wystawiania faktur - eMikroksięgowość. Dzięki takiemu rozwiązaniu przedsiębiorca nie będzie miał problemów z przygotowaniem deklaracji do urzędów, otrzymuje stały dostęp do dokumentacji księgowej oraz narzędzia przypominającego o przyszłych przelewach i płatnościach. Ponadto, w razie wszelkich problemów, może liczyć na wsparcie techniczne.

Kolejnym udogodnieniem, które Bank BGŻ BNP Paribas wprowadził we współpracy z fintechem Finiata, jest możliwość finansowania faktur – eMikrofaktoring. Dzięki niemu przedsiębiorcy, którzy wystawiają faktury z odroczoną płatnością, nie muszą się martwić brakiem gotówki na bieżącą działalność. Dzięki BGŻ BNP Paribas mogą bowiem wymienić fakturę na gotówkę, którą otrzymają w ciągu 24 godzin od zaakceptowania umowy. eMikrofaktoring jest wygodną usługą biznesową, która pozwala utrzymać płynność finansową firmy.

Eksperci banku pomogą w znalezieniu biura

BGŻ BNP Paribas nowo powstałym firmom oferuje również doradztwo w zakresie wynajmu przestrzeni coworkingowych, instant office, a także udostępnieniu wirtualnego adresu. Jest to możliwe dzięki współpracy baku z BNP Paribas Real Estate.

Oferta jest skierowana do przedsiębiorców, którzy szukają nowoczesnych przestrzeni do pracy dla swoich pracowników, prestiżowego adresu dla siedziby firmy, ale również typowego biura. Eksperci banku pomagają w dobraniu odpowiedniego rozwiania, dopasowanego do potrzeb przedsiębiorstwa oraz specyfiki jego działania, w negocjanci ceny oraz załatwieniu formalności zwianych z wynajmem.

Usługa pozwala nie tylko zaoszczędzić czas, ale daje również możliwość współdzielenia przestrzeni biurowej z innymi przedsiębiorcami, dzięki czemu można nawiązać liczne kontakty biznesowe. Z takiego udogodnienia mogą skorzystać klienci w siedmiu miastach w Polsce, tj. Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Łodzi, Wrocławiu oraz Poznaniu.

Advertisement
Polecane
Najnowsze
Popularne