Aplikacja mobilna, bankowość internetowa, przelewy oraz Blik to usługi, które były niedostępne dla klientów VeloBanku w środę, 18 czerwca 2025 r. Instytucja potwierdziła awarię na swoim profilu w social mediach.


VeloBank poinformował swoich klientów o problemach w działaniu swoich systemów na portalu Facebook. Nie działały systemy transakcyjne, co pociągało za sobą brak możliwości korzystania z przelewów oraz Blika.
Potwierdziło to tym samym sygnały, które otrzymywaliśmy na naszą skrzynkę mailową. Pierwsze komentarze klientów zaczęły się pojawiać pod innymi postami banku tuż po godzinie 10.00. Dotyczyły one głównie braku możliwości korzystania z aplikacji mobilnej. Na portalu Downdetector pierwsze raporty zaczęły być natomiast zgłaszane krótko po godzinie 9.00.
W miniony weekend VeloBank przeprowadzał przerwę techniczną jako jedna z 10 instytucji. Prace nad systemami zostały zakończone w sobotę, 14 czerwca, o godz. 8.15.
Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym banku. O godz. 13.30 otrzymaliśmy informację, że zarówno aplikacja mobilna, jak i pozostałe usługi działają już poprawnie.
Oprac. MDe























































