Awaria w VeloBanku. Część usług nie było dostępnych

2025-06-18 12:58, akt.2025-06-18 13:39
publikacja
2025-06-18 12:58
aktualizacja
2025-06-18 13:39

Aplikacja mobilna, bankowość internetowa, przelewy oraz Blik to usługi, które były niedostępne dla klientów VeloBanku w środę, 18 czerwca 2025 r. Instytucja potwierdziła awarię na swoim profilu w social mediach.

Awaria w VeloBanku. Część usług nie było dostępnych
Awaria w VeloBanku. Część usług nie było dostępnych
fot. Magda Wygralak / / Shutterstock

VeloBank poinformował swoich klientów o problemach w działaniu swoich systemów na portalu Facebook. Nie działały systemy transakcyjne, co pociągało za sobą brak możliwości korzystania z przelewów oraz Blika.

Potwierdziło to tym samym sygnały, które otrzymywaliśmy na naszą skrzynkę mailową. Pierwsze komentarze klientów zaczęły się pojawiać pod innymi postami banku tuż po godzinie 10.00. Dotyczyły one głównie braku możliwości korzystania z aplikacji mobilnej. Na portalu Downdetector pierwsze raporty zaczęły być natomiast zgłaszane krótko po godzinie 9.00.

downdetector.pl

W miniony weekend VeloBank przeprowadzał przerwę techniczną jako jedna z 10 instytucji. Prace nad systemami zostały zakończone w sobotę, 14 czerwca, o godz. 8.15.

Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym banku. O godz. 13.30 otrzymaliśmy informację, że zarówno aplikacja mobilna, jak i pozostałe usługi działają już poprawnie. 

Oprac. MDe

Źródło:
Tematy
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING

Komentarze (1)

dodaj komentarz
tomitomi
pyk ! ..... i nie miałeś masz , ,,,,,,, np . dostępu !
co to oznacza ??

Powiązane: Przerwa techniczna

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki