Awaria w Idea Banku

2020-07-08 08:40, akt.2020-07-08 15:14
publikacja
2020-07-08 08:40
aktualizacja
2020-07-08 15:14
Bankier.pl

Klienci Idea Banku od wczoraj nie mogli zalogować się do systemów bankowości internetowej oraz mobilnej.

Na adres alert@bankier.pl od wczoraj spływały do nas liczne zgłoszenia o problemach z logowaniem do systemów bankowości internetowej oraz mobilnej w Idea Banku. Czytelnicy podkreślali, że nie mogli wykonać przelewów m.in. do ZUS-u.

- Informujemy, że dostęp do bankowości internetowej oraz mobilnej został przywrócony. Klienci mogą korzystać z usług oferowanych przez Idea Bank nie tylko w oddziałach i przez Infolinię, ale także za pomocą Internetu i aplikacji mobilnej (...) Przewidujemy dodatkowe prace naprawcze do przeprowadzenia w nocy z 8 na 9 lipca, związane z poprawą widoczności informacji dotyczących produktów bankowych - czytamy w komunikacie prasowym przesłanym do redakcji Bankier.pl przez Idea Bank. 

Problem zdiagnozowany został wczoraj (7 lipca) około godziny 18. W tym czasie pojawiła się informacja o problemach z logowaniem na profilu Idea Banku w mediach społecznościowych.

Kliknij, aby przejść dalej / Bankier.pl

DF

Źródło:
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (3)

dodaj komentarz
lubiepieski
U mnie wszystko wróciło do normy
bionizyzlotopolski
No cóż, mamy czasy cyfryzacji to i awarie się zdarzają. Ale żeby to był aż temat na osobny artykuł, to trochę jestem zaskoczony.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki