
Zakończyła się awaria serwisu LinkedIn, który nie dział od godz. 19:30 we wtorek. Informację o usunięciu awarii potwierdził sam serwis na swoim profilu na Twitterze.
Od godziny 19:30 użytkownicy serwisu Downdetector zgłaszali awarie serwisu LinkedIn. Odwiedzający stronę serwisu społecznościowego, specjalizującego się w kontaktach zawodowo-biznesowych, napotykali na komunikat błędu. W aplikacji mobile użytkownicy otrzymywali komunikat "Nie można pobrać Twojego kanału. Spróbuj ponownie..."
Problemy potwierdził sam LinkedIn na swoim profilu na Twitterze. Serwis informował, że niektórzy użytkownicy mogą mieć problem z dostępem do serwisu, zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
Doniesienia o awarii przestały napływać krótko przed godz. 22, natomiast po tej godzinie o usunięciu awarii poinformował sam serwis społecznościowy.
Pardon the interruption everyone. We're back on track now. Unconfirmed reports indicate it might have been Agatha all along. 🎶
— LinkedIn (@LinkedIn) February 23, 2021
