REKLAMA

Awaria InPostu. Problemy z odebraniem i wysłaniem paczek nie zniknęły

2021-05-12 10:30, akt.2021-05-12 19:31
publikacja
2021-05-12 10:30
aktualizacja
2021-05-12 19:31
Awaria InPostu. Problemy z odebraniem i wysłaniem paczek nie zniknęły
Awaria InPostu. Problemy z odebraniem i wysłaniem paczek nie zniknęły
fot. Paul Maguire / / Shutterstock

W wielu miejscach w Polsce nie działają paczkomaty InPostu. Mimo że firma poinformowała o naprawie usterki, klienci dalej zgłaszają problemy z odbiorem i nadaniem paczek.

Do awarii paczkomatów doszło we wtorek po południu. Klienci nie mogli odbierać i nadawać paczek oraz zalogować się na stronie i w aplikacji. Jak tłumaczyła firma, problemy wiązały się z awarią w usługach T-mobile, przez co "nastąpiła przerwa w funkcjonowaniu części usług InPost". Wieczorem firma poinformowała na swoim profilu o naprawie usterki.

Z uwagi na awarię w usługach T-mobile, nastąpiła przerwa w funkcjonowaniu części usług InPost. Będziemy informować na...

Posted by InPost - Paczkomaty, Kurier on Tuesday, May 11, 2021

Okazuje się jednak, że awaria nie została usunięta, a klienci od rana zgłaszają problemy z odbiorem i nadaniem paczek. Na oficjalnym profilu firmy od wczorajszego wieczora nie milkną krytyczne komentarze. W ciągu ostatnich godzin klienci narzekają, że "sytuacja nie jest opanowana, paczka czeka w paczkomacie od wczoraj, do tej pory nie dostałam kodu odbioru, również na infolinii nie jestem w stanie go uzyskać". 

"Szanowni Klienci, we wtorek po godzinie 16 zostaliśmy poinformowani, że w krakowskim Data Center firmy T-Mobile nastąpiła awaria. Awaria w infrastrukturze T-Mobile spowodowała wstrzymanie działania naszej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Do godziny 19.00 T-Mobile raportował, że awaria została usunięta, jednak w środę od rana nadal notujemy opóźnienia związane z usuwaniem skutków awarii, dotyczy to zwłaszcza wysyłki kodów odbioru poprzez sms." - napisała firma na swoim profilu na Facebooku w środę przed 10:00.

Po 13:00 zamieściła wpis następującej treści: "Drodzy. Czas odbioru paczek umieszczonych wczoraj w Paczkomatach zostanie wydłużony. Do wszystkich osób, które jeszcze nie odebrały przesyłek będzie wysyłany dodatkowy SMS. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Robimy co w naszej mocy, aby wszystko wróciło do normy. Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość."

W odpowiedzi na zgłoszenia klientów jeszcze po 16:00 pisała na Facebooku: "Wciąż pracujemy nad awarią i przywróceniem funkcjonalności. Nadal notujemy opóźnienia i problemy systemowe. Czas odbioru paczek umieszczonych wczoraj w Paczkomatach zostanie wydłużony. Robimy co w naszej mocy, aby wszystko wróciło do normy. Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość. Przepraszamy za zaistniałą sytuację."

ŁG

Źródło:
Tematy
Konto Firmowe i Karta przez rok za bezwarunkowe 0 zł

Konto Firmowe i Karta przez rok za bezwarunkowe 0 zł

Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
karbinadel
Tak to jest, gdy kolejne pokolenie informatyków bierze się za poprawianie czegoś, co do tej pory dobrze działało

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki