REKLAMA

Awaria InPostu. Problemy z odebraniem i wysłaniem paczek nie zniknęły

2021-05-12 10:30, akt.2021-05-12 19:31
publikacja
2021-05-12 10:30
aktualizacja
2021-05-12 19:31

W wielu miejscach w Polsce nie działają paczkomaty InPostu. Mimo że firma poinformowała o naprawie usterki, klienci dalej zgłaszają problemy z odbiorem i nadaniem paczek.

Awaria InPostu. Problemy z odebraniem i wysłaniem paczek nie zniknęły
Awaria InPostu. Problemy z odebraniem i wysłaniem paczek nie zniknęły
fot. Paul Maguire / / Shutterstock

Do awarii paczkomatów doszło we wtorek po południu. Klienci nie mogli odbierać i nadawać paczek oraz zalogować się na stronie i w aplikacji. Jak tłumaczyła firma, problemy wiązały się z awarią w usługach T-mobile, przez co "nastąpiła przerwa w funkcjonowaniu części usług InPost". Wieczorem firma poinformowała na swoim profilu o naprawie usterki.

Z uwagi na awarię w usługach T-mobile, nastąpiła przerwa w funkcjonowaniu części usług InPost. Będziemy informować na...

Posted by InPost - Paczkomaty, Kurier on Tuesday, May 11, 2021

Okazuje się jednak, że awaria nie została usunięta, a klienci od rana zgłaszają problemy z odbiorem i nadaniem paczek. Na oficjalnym profilu firmy od wczorajszego wieczora nie milkną krytyczne komentarze. W ciągu ostatnich godzin klienci narzekają, że "sytuacja nie jest opanowana, paczka czeka w paczkomacie od wczoraj, do tej pory nie dostałam kodu odbioru, również na infolinii nie jestem w stanie go uzyskać". 

"Szanowni Klienci, we wtorek po godzinie 16 zostaliśmy poinformowani, że w krakowskim Data Center firmy T-Mobile nastąpiła awaria. Awaria w infrastrukturze T-Mobile spowodowała wstrzymanie działania naszej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Do godziny 19.00 T-Mobile raportował, że awaria została usunięta, jednak w środę od rana nadal notujemy opóźnienia związane z usuwaniem skutków awarii, dotyczy to zwłaszcza wysyłki kodów odbioru poprzez sms." - napisała firma na swoim profilu na Facebooku w środę przed 10:00.

Po 13:00 zamieściła wpis następującej treści: "Drodzy. Czas odbioru paczek umieszczonych wczoraj w Paczkomatach zostanie wydłużony. Do wszystkich osób, które jeszcze nie odebrały przesyłek będzie wysyłany dodatkowy SMS. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Robimy co w naszej mocy, aby wszystko wróciło do normy. Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość."

W odpowiedzi na zgłoszenia klientów jeszcze po 16:00 pisała na Facebooku: "Wciąż pracujemy nad awarią i przywróceniem funkcjonalności. Nadal notujemy opóźnienia i problemy systemowe. Czas odbioru paczek umieszczonych wczoraj w Paczkomatach zostanie wydłużony. Robimy co w naszej mocy, aby wszystko wróciło do normy. Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość. Przepraszamy za zaistniałą sytuację."

ŁG

Źródło:
Tematy
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz

Komentarze (1)

dodaj komentarz
karbinadel
Tak to jest, gdy kolejne pokolenie informatyków bierze się za poprawianie czegoś, co do tej pory dobrze działało

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki