REKLAMA
TYLKO U NAS

Agora prognozuje wzrost rynku reklamy w '19 na 2,5-4,5 proc.

2019-03-08 08:02
publikacja
2019-03-08 08:02

Według szacunków Agory, w 2019 roku wartość wydatków na reklamę w Polsce wzrośnie od 2,5 proc. do 4,5 proc. w porównaniu z 2018 r., gdy wzrost wyniósł 7,5 proc. - podała spółka w raporcie.

W raporcie podano, że rynek reklamy w Polsce w czwartym kwartale 2018 r. wzrósł o 4,5 proc. do około 2,8 mld zł.

"W czwartym kwartale 2018 r. reklamodawcy zwiększyli wydatki reklamowe we wszystkich segmentach rynku poza prasą. Najwyższy wzrost wydatków reklamowych miał miejsce w internecie, były one również wyższe w reklamie zewnętrznej, kinie, radiu i telewizji. Mniejsze wydatki na reklamę miały natomiast miejsce w dziennikach i czasopismach" - napisano w raporcie.

W całym 2018 r. wartość wydatków na reklamę wzrosła o 7,5 proc. do kwoty około 9,6 mld zł.

Poniżej przedstawiamy prognozy Agory dla rynku reklamy na 2019 rok w podziale na segmenty:

OGÓŁEM Telewizja Internet Czasopisma Radio Reklama zewnętrzna Dzienniki Kino
2019 P 2,5-4,5 proc. 2-4 proc. 5-8 proc. (10 proc.) - (8 proc.) 2-4 proc. 2-4 proc. (13 proc.)-(11 proc.) 1-3 proc.
2018 7,5 proc. 6,5 proc. 13,5 proc. (7 proc.) 5,5 proc. 5 proc. (7 proc.) 6 proc.

(PAP Biznes)

kuc/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki