61 mln GMV w 2017 - Homebook.pl liderem branży home & decor

Szybki wzrost sprzedaży jest obecnie celem większości przedsiębiorców. Na rynku e-commerce jest wiele osób czy też podmiotów, które obiecują  szybki zysk i zwrot z inwestycji. Rynek pokazuje jednak, że wśród nich wyróżniają się platformy, jak Homebook.pl, które skupiają miliony użytkowników miesięcznie i generują partnerom sześciocyfrowe zyski.

Przedsiębiorcy muszą pamiętać, że dobór wiarygodnego partnera to  inwestycja środków, czasu i potencjalny wzrost zysków. Na tak szybko zmieniającym się rynku zaufanie w biznesie to podstawa i najważniejsza dzisiaj waluta.

Polski e-commerce ma się coraz lepiej

Według ostatniego raportu Gemiusa internauci zaufali e-sklepom i coraz odważniej kupują online. E-konsumenci stanowią już ponad połowę (56%) wszystkich internautów. Najczęściej są to ludzie młodzi, wykształceni, pochodzący z dużych miast, dobrze oceniający swoją sytuację materialną (54%). Konsumenci jednak, mimo że wiedzą czego chcą, starają się aby poszukiwania zabrały im jak najmniej, tak cennego dzisiaj czasu. Wybierają miejsca, gdzie otrzymają wszystko czego potrzebują szybko i wygodnie. Miejsca gdzie będą mieli bardzo duży wybór, ale nie będą czuli się przytłoczeni liczbą opcji. Na te potrzeby odpowiadają marketplace’y, jak Homebook.pl.

Czym jest Homebook?

Przede wszystkim to olbrzymia społeczność ludzi zainteresowanych aranżacją i dekorowaniem wnętrz. Szukająca inspiracji i porad ekspertów. Przy okazji chętnie kupująca.

Jej aktywność w 2017 roku wygenerowała 61 mln złotych GMV (ang. Gross Merchandise Volume), bo tyle wyniosła całkowita wartość wszystkich transakcji wykonywanych poprzez serwis dla jego partnerów. Społeczność na Facebooku liczy ponad 1,6 mln osób, na Instagramie już blisko 240 tys. i stale rośnie. Homebook to ponad 4 mln osób odwiedzających serwis miesięcznie i blisko 1 mln zarejestrowanych użytkowników. Trudno się nie zgodzić, że od tych milionów może aż zakręcić się w głowie.

Generowanie GMV

Na Homebooku jest już ponad 400 sklepów i producentów, co daje łącznie ponad 400 tys. produktów, spośród których użytkownicy serwisu mogą swobodnie wybierać. Statystycznie, co miesiąc użytkownicy dokonują 25 tys. transakcji. W samym 2017 roku dla swoich partnerów Homebook wygenerował 61 mln zł przychodu.

- Oczywiście wierzymy, że potencjał rozwoju społeczności Homebooka jest dalej bardzo duży. Cały czas pracujemy nad pozyskiwaniem „wartościowego ruchu”, czyli osób ukierunkowanych na zakupy. Perspektywy rynkowe są bardzo dobre, co potwierdzają liczne badania oraz nasze prognozy. Branżę home & decor wymienia się jako jedną z najprężniej rozwijających się w polskiej gospodarce - mówi Martyna Głowińska, PR & Marketing Manager w Grupie Domodi (Homebook.pl, Domodi.pl, Allani.pl).

W końcu czasy, w których musieliśmy walczyć o zdobycie wymarzonej meblościanki już dawno się skończyły. Wtedy kupowaliśmy meble „na lata” i wymienialiśmy je tylko wtedy, kiedy się zniszczyły. Dzisiaj coraz częściej robimy to przy okazji zmiany wystroju wnętrza czy remontu. Według badań TNS Polacy średnio wymieniają meble co 8 lat, ale ta cyfra stale maleje.

Jak zacząć współpracę?

Platformie Homebook zaufały już takie znane firmy jak: Ikea, Castorama, Leroy Merlin, Selsey, Sfmeble, Beliani, Grohe, Śnieżka, Samsung, Geberit, Cersanit.  Prowadząc sklep internetowy oferujący produkty z branży wnętrzarskiej i chcąc pozyskać nowych klientów, warto podjąć współpracę Homebook.pl.

Do dyspozycji użytkownik otrzymuje przejrzysty panel, rozliczenie CPC oraz pełną kontrolę nad danymi i przychodami. Produkty na Homebooku są skrupulatnie posegregowane i przypisane do odpowiednich kategorii oraz tagowane na zdjęciach aranżacyjnych. Dzięki temu klienci w intuicyjny sposób trafiają bezpośrednio do sklepów internetowych podczas dokonywania transakcji.

Więcej informacji na temat platformy, dostępnych na stronie Homebook.pl

Źródło: Materiał partnera