2,6000 zł
0,00% 0,0000 zł
MPL Verbum SA (VER)
Wybierz przedział czasu
Analiza techniczna

MPLVERBUM - notowania spółki

Rynek notowań: New Connect
Kurs odniesienia: 2,6000 zł
Kurs odniesienia:
Data początkowa:
Data końcowa:
Zmiana:
Zmiana:
Minimum:
Maksimum:
Średni:
Wolumen obrotu:
Średni wolumen:
Obroty:
Średnie obroty:
Kurs otwarcia: 2,6000 zł
Max 1D: 2,6000 zł
Min 1D: 2,6000 zł
Wolumen obrotu: 1 szt.
Wartość obrotu: 3 zł
Liczba transakcji: 1
Stopa zwrotu 1R: 1,19%
Max 1R: 3,1400 zł
Min 1R: 1,3600 zł
System notowań: ciągłe

Przynależność do indeksów

Indeks Udział
NCINDEX 0,04%

Wskaźniki giełdowe

Kapitalizacja6 355 554,4 zł
Free float18,01%
Liczba akcji2 444 444 szt.
Dywidenda 2020-11-240,11 zł

Zmiany cen na tle rynku

? Tabela przedstawia historyczne ceny akcji spółki: sprzed tygodnia, miesiąca, 3 miesięcy, 6 miesięcy, roku, 2 lat i 5 lat oraz procentową różnicę w stosunku do aktualnego kursu.
Poniżej znajdują się wyrażone w procentach zmiany wartości szerokiego rynku (WIG) i indeksu branżowego oraz różnice pomiędzy nimi, a ceną akcji spółki w punktach procentowych (pp).
Tabela informuje, ile akcje spółki kosztowały w przeszłości oraz czy kurs zachowuje się lepiej lub gorzej niż rynek w różnych okresach.
Aktualny kurs: 2,6000 7D 1M 3M 6M 1R 2L 5L
Kurs 2,7800 2,9600 2,3200 2,3000 1,6900 1,1900 0,9400
zmiana -6,47% -12,16% 12,07% 13,04% 53,85% 118,49% 176,60%
WIG (zmiana) -6,41% -9,41% -13,84% -2,76% -23,21% -17,40% -10,79%
Na tle rynku (pp) -0,07 -2,75 25,91 15,81 77,05 135,89 187,38
NCINDEX (zmiana) -9,59% -8,69% -23,36% 44,40% 100,85% 112,47% 61,86%
Na tle NCINDEX (pp) 3,12 -3,48 35,43 -31,36 -47,00 6,02 114,74

Kalendarium

  • ZWZA ws. m.in. podziału zysku za rok obrotowy 2019/2020.

Rekomendacje

Rekomendacje pozytywne 0
Rekomendacje neutralne 0
Rekomendacje negatywne 0
Podsumowanie

Notowania akcji

Zaloguj się lub zarejestruj się na Bankier.pl, aby móc zarządzać swoją listą spółek.
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.