
EBITDA Brand24 wyniosła w I półr. 2025 roku 3,8 mln zł, w porównaniu do straty 0,3 mln zł w analogicznym okresie 2024 r. - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych danych. Przychody wzrosły do 19,8 mln zł z 16,3 mln zł. Czytaj dalej
EBITDA Brand24 wyniosła w I półr. 2025 roku 3,8 mln zł, w porównaniu do straty 0,3 mln zł w analogicznym okresie 2024 r. - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych danych. Przychody wzrosły do 19,8 mln zł z 16,3 mln zł. Czytaj dalej
Brand24 w I kw. '25 miał 756 tys. USD miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR), o 22 proc. więcej rdr - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Walne zgromadzeni Brand24 nie podjęło uchwały dotyczącej wycofania akcji spółki z obrotu na rynku regulowanym oraz upoważnienia zarządu do podjęcia czynności mających na celu wycofanie z obrotu akcji dopuszczonych do obrotu - wynika z protokołu po NWZ. Czytaj dalej
Brand24 pracuje nad nowym produktem, który będzie monitorować marki w modelach AI - poinformował na konferencji Michał Sadowski, prezes Brand24. Wskazał, że spółka chce utrzymać tempo wzrostu przychodów. Grupa Brand24 zakończyła 2024 r. ze skonsolidowanymi przychodami na poziomie 35,3 mln zł, tj. 27 proc. więcej rdr. Czytaj dalej
Prowly .com wzywa do sprzedaży do 521.660 akcji Brand24 po 50,10 zł/szt., co stanowi ok. 23,01 proc. udziału w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu - poinformował Santander Bank Polska – Santander Biuro Maklerskie, jako podmiot pośredniczący. Czytaj dalej
EBITDA grupy Brand24 w 2024 roku wyniosła 4,1 mln zł, co oznacza spadek o 3,6 mln zł w stosunku do roku 2023 - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych danych. Zysk brutto na sprzedaży zwiększył się w ciągu 12 miesięcy o 2,7 mln zł do 18 mln zł. Czytaj dalej
Brand 24 miał na koniec czwartego kwartału 2024 roku 2,9 mln zł miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR), co stanowi wzrost o 27 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku - poinformował dostawca narzędzi i usług do monitorowania mediów w komunikacie. Czytaj dalej
Brand24, globalny dostawca narzędzi i usług do monitorowania mediów, chce zachować tempo wzrostu MRR - poinformował Michał Sadowski, prezes Brand24, na konferencji prasowej. W III kwartale MRR wyniósł 726 tys. USD, czyli ok. 2,9 mln zł. Czytaj dalej
Zmiana cennika, poprzez podniesienie cen dla nowych klientów, przynosi bardzo dobre wyniki; cały proces przebiega zgodnie z planem - poinformował Michał Sadowski, prezes Brand24, na konferencji prasowej. Czytaj dalej
Brand24 w pierwszym półroczu 2024 r. zwiększył swoje przychody o jedną czwartą do 16,3 mln zł - poinformował dostawca narzędzi i usług do monitorowania mediów w komunikacie. Na poziomie wyniku operacyjnego i EBITDA spółka ma stratę, ale tłumaczy to kosztami, które nie powtórzą się w drugim półroczu. Czytaj dalej
Strata EBITDA Brand24 wyniosła w I półr. 2024 r. 0,3 mln zł, w porównaniu do 4 mln zł zysku w analogicznym okresie 2023 r. - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych danych. Przychody wzrosły do 16,3 mln zł z 13,1 mln zł. Grupa chce utrzymać 25-30 proc. tempo wzrostu w najbliższych kwartałach. Czytaj dalej
Prowly .com kupi w wezwaniu 312.974 akcji Brand24 po 47 zł za papier - poinformował Santander Biuro Maklerskie, podmiot pośredniczący w wezwaniu. Czytaj dalej
Prowly .com podwyższył cenę akcji w wezwaniu na Brand24 z 45,5 zł do 47 zł - poinformował Santander Biuro Maklerskie, podmiot pośredniczący w wezwaniu. Spółka Semrush, podmiot dominujący wobec wzywającego, poinformował, że to ostateczna propozycja i nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu. Czytaj dalej
Trwa wezwanie na akcje spółki Brand24 notowanej na GPW. Postulat podniesienia ceny w wezwaniu zaproponowany przez świeżo zawiązane Porozumienie akcjonariuszy mniejszościowych spotkał się z odpowiedzią amerykańskiego wzywającego. "Nasza oferta jest ostateczna i nie będzie dalszych zmian ceny” – powiedział Eugene Levin, prezes Grupy Semrush, która próbuje ściągnąć polską spółkę z giełdy. Czytaj dalej
Od wpisu w social mediach do Porozumienia mniejszościowych akcjonariuszy, których głos może zablokować ściągnięcie spółki z GPW przez amerykańskiego inwestora. Robert Ditrych opowiada jak irytację przekuł w działanie, którego efektem jest niespotykana często na polskim rynku kapitałowym inicjatywa drobnych inwestorów skupionych wokół Brand24. Czytaj dalej