Brand24 miał w trzecim kwartale 2025 roku 0,6 mln zł zysku netto j.d. wobec 0,9 mln zł rok wcześniej, EBITDA wyniosła 1,9 mln zł - podała spółka w raporcie kwartalnym.


Spółka odnotowała w III kw. 647 tys. zł zysku operacyjnego wobec 925 tys. zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody spółki wyniosły 10,8 mln zł wobec 9 mln zł osiągniętych rok wcześniej.
"Zakończony kwartał był pod kątem przychodów bardzo udany, utrzymaliśmy ponad 20 proc. tempo wzrostu – dynamikę, którą odnotowujemy przez cały rok. Jeśli chodzi o zyskowność, to odczuliśmy z jednej strony dużo wyższe koszty pozyskania danych z Twittera, za które do tej pory płaciliśmy około 0,5 mln USD rocznie, teraz 1,3 mln USD, z drugiej zaś wyższe koszty marketingu" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes spółki, Michał Sadowski.
"Sporo też inwestujemy w Chatbeat – nasze nowe własne narzędzie do pomiaru widoczności i pozycjonowania marki w modelach AI. Chcemy, żeby był to produkt wysokiej jakości, kupujemy więc dane z wielu modeli LLM i wciąż udoskonalamy jego funkcjonalności. Szczególnie, że odpowiedź rynku na Chatbeat jest bardzo obiecująca. Po zaledwie trzech miesiącach mamy już ponad 80 klientów, którzy generują 300 tys. zł ARR" - dodał.
Wskazał również, że pozyskiwanie klientów do Chatbeat odbywało się praktycznie bez żadnych nakładów na marketing.
Na koniec września spółka uzyskiwała średnio od każdego klienta 252 USD (957 zł), a ARPU na nowych klientach wzrosło rok do roku o 44 proc. do kwoty 327 USD (1241 zł) na jedno konto. W efekcie miesięczny powtarzalny przychód (MRR) spółki wynosi obecnie prawie milion dolarów (949 tys. USD i 3,6 mln zł). (PAP Biznes)
mcb/ ana/

























































