Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

reklama

Awaria w ING Banku Śląskim

, aktualizacja: 2021-03-03 11:33

(fot. Bankier.pl)

W środę miała miejsce już druga awaria w ING Banku Śląskim w tym tygodniu. Klienci nie mogli skorzystać z usług bankowości internetowej oraz mobilnej. Nie działał również system maklerski. "W tej chwili niektóre funkcje nie działają" – informował bank.

"Nie można zalogować się do serwisu ING cały czas jest komunikat o błędnym haśle. To samo z aplikacją mobilną, loguje się odciskiem palca komunikat o błędnym haśle. Infolinia banku martwa jest komunikat, że nie można wykonać połączenia" – pisał jeden z czytelników Bankier.pl.

Nie działa ING

Kilka minut po godzinie 8 rano w środę (3 marca) pojawiły się pierwsze informacje o problemach z logowaniem do systemu. Kilka minut później na adres alert@bankier.pl spłynęła lawina zgłoszeń od czytelników, którzy nie mogli skorzystać z usług online w ING oraz dodzwonić się na infolinię banku.

– Dzień dobry, Dziś nie działa moduł Makler w ING. Po zalogowaniu do konta i przejściu do modułu jest długie oczekiwanie, a później automatycznie wylogowuje z aplikacji. Zdarzyło się to dziś mi trzykrotnie pod rząd po godzinie 9-tej – mogliśmy przeczytać w wiadomości od czytelnika Bankier.pl.

Po godzinie 9 okazało się, że niedostępny jest również system maklerski w ING. "Brak możliwości zalogowania i korzystania z ING Makler" – informowali czytelnicy. Podobny problem z działaniem Maklera wystąpił w ING w poniedziałek (1 marca).

(Bankier.pl)

"Przepraszamy, niektóre funkcje mogą być w tej chwili niedostępne" – czytaliśmy w komunikacie wyświetlającym się na stronie ING po zalogowaniu się do bankowości internetowej. Podobną informację można zobaczyć w aplikacji mobilnej.

"W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Możesz jednak sprawdzić stan konta lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu" – informował komunikat wyświetlającej się w aplikacji mobilnej Moje ING.

(Bankier.pl )

"Nie da się wykonywać płatności kartami online", "Nie działa nawet infolinia", "Też się nie mogę zalogować" – pisali klienci ING Banku Śląskiego na profilu społecznościowym na Facebooku.

Awaria w ING Banku Śląskim

"W środę 3 marca pomiędzy godziną 7:50 a 8:30 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. W tym czasie utrudnione było logowanie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, część funkcji była niedostępna. Mogły również występować problemy z płatnościami kartą i internetowymi (w tym Blikiem)" – poinformował ING.

– Niektórzy klienci nadal mogą nie widzieć stanu swoich kont po uruchomieniu aplikacji. Aby się zalogować, użyj przycisku w prawym górnym rogu ekranu. Wszystkie konta i pieniądze są bezpieczne, stan kont zobaczysz po zalogowaniu. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu i przywróceniem stanu kont przed logowaniem – czytamy na stronie internetowej banku.

Kliknij, żeby zgłosić problem z bankiem, pracodawcą lub inną ważną sprawę - zajmiemy się tym (Bankier.pl)

DF

powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty