AWR Wprost podjęła decyzję o zawieszeniu wydawania dwutygodnika Wprost Light. Wydawca zdecydował się na ten krok m.in. by skupić się na najdynamiczniej rozwijającym się przychodowo w AWR Wprost dziale internetowym - napisano w komunikacie.
- Dane jakie otrzymujemy z rynku reklamowego nie pozwalają nam w tej chwili na kontynuowanie tego projektu. Wprost Light zostaje zawieszony, co oznacza, że przy korzystniejszych warunkach rynkowych nie wykluczamy relaunchu tytułu - mówi Amadeusz Król, Prezes AWR Wprost.
Aktualnie wydawca koncentruje się przede wszystkim na rozwoju tygodnika Wprost oraz serwisów on-line. AWR Wprost jest właścicielem czternastu serwisów: Wprost.pl, Gover.pl, Pitbul.pl, InfoTuba.pl, Blogbox.com.pl, Koty.pl, Psy.pl, WiK.com.pl, Ludzie.wprost.pl, Praca.wprost.pl, Nieruchomości.wprost.pl, Motoryzacja.wprost.pl, Elearning.wprost.pl i Megastore.wprost.pl.
W obliczu zawieszenia tytułu, wydawca nie planuje żadnych zmian personalnych. Najpopularniejsze rubryki z Wprost Light (Wprost na Weekend, Policja Mody, Rozmowa Niepolityczna, Butik i Uroda), począwszy od numeru 46, wzbogacą dział Kultura, Trendy i Style tygodnika Wprost. Jego cena nie ulegnie zmianie.
Wprost Light zadebiutował na rynku 28 maja br. jako tygodnik, ukazywał się w czwartki. Po miesiącu została zmieniono czestotliwość wydawania i tytuł stał się dwutygodnikiem. Magazyn był przygotowywany przez zespół Wprost pod kierownictwem jego redaktora naczelnego Stanisława Janeckiego. Wprost Light nie był monitorowany przez ZKDP, wydawca nie ujawnił wielkości jego sprzedaży.
Wprost Light znika z rynku
2009-10-02 12:15
publikacja
2009-10-02 12:15
2009-10-02 12:15




















































