Vivid Games podpisał term-sheet z polską firmą z branży reklamowej dotyczącą sprzedaży technologii Bidlogic - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. Pomysłodawca Bidlogic otrzyma 50 proc. zysku ze sprzedaży, na podstawie umowy współpracy zawartej na początku projektu.


"Propozycja zakupu, którą otrzymaliśmy jest dla nas atrakcyjna. Zastrzyk gotówki wesprze rozwój obecnego i przyszłego portfolio gier i pomoże w spłaceniu pozostałych rat obligacji. Przed nami kilka tygodni due dilligence i ostateczne negocjacje warunków. Zgodnie z zawartym term-sheetem, transakcję powinniśmy zrealizować do 31 lipca br." - powiedział cytowany w komunikacie prasowym CEO Vivid Games Jarosław Wojczakowski.
Technologia Bidlogic umożliwia zarządzanie usługami mediacji reklamowej w aplikacjach mobilnych.
Vivid Games podał, że transakcja będzie poprzedzona badaniem due diligence przeprowadzonym przez kupującego i negocjacjami ostatecznych warunków umowy. (PAP Biznes)
epo/ asa/