REKLAMA

UOKiK: sklepy Agata Meble i BRW oddadzą klientom 10 proc. wartości zakupów

2016-10-19 10:52
publikacja
2016-10-19 10:52

Salony meblowe Agata Meble i BRW reklamowały swoje oferty hasłem "rabat na cały asortyment", nie zaznaczając jednak, że nie wszystkie produkty objęte są promocją. Dlatego przedsiębiorcy oddadzą konsumentom 10 proc. wartości zakupów - poinformował w środę UOKiK.

/ YAY Foto

W przesłanym komunikacie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podał, że prezes UOKiK wydał dwie decyzje zobowiązujące do zmiany praktyk.

"Wątpliwości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wzbudziły hasła reklamowe salonów meblowych Agata Meble oraz Black Red White. Promocja w sklepach BRW obowiązywała w styczniu, a w Agata Meble - w lutym i marcu ubiegłego roku" - wyjaśnił UOKiK.

Reklamy przedsiębiorców informowały, że kupując w obu salonach, konsument otrzyma 10-procentowy rabat na cały asortyment, a dodatkowo w Agata Meble klient mógł wybrać nieoprocentowane raty. W rzeczywistości, w salonach Agata Meble i BRW klient nie mógł skorzystać z rabatu, gdy chciał kupić produkty objęte innymi promocjami. Ponadto, w obu reklamach brakowało odniesienia do regulaminów, które informowały o rzeczywistych warunkach - zaznaczyli przedstawiciele Urzędu.

Agata Meble oraz Black Red White dobrowolnie zobowiązały się do zrekompensowania strat konsumentom. Klienci, którzy zrobili zakupy w obu salonach w określonym terminie, otrzymają zwrot 10 proc. wartości zakupów. Ponadto, obaj przedsiębiorcy poinformują klientów o decyzjach prezesa UOKiK na łamach dzienników ogólnopolskich - zaznaczono. (PAP)

pad/

Źródło:PAP
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (32)

dodaj komentarz
~wanda
Nawet nie wiem, że takie coś miało miejsce, akurat w tym czasie kupowałam meble, ale i tak mieliśmy sporą zniżkę. Meble przyjechały w terminie, salon ok
~maria
Mnie się to przydarzyło akurat, ale zanim zdążyłam się zorientować a już byłam wezwana do odbioru pieniędzy. Takie poważne traktowanie klienta mi się podoba. Pozdrawiam!
~kawa
Tez nie kupowałam w tym ale słyszałam, że oddają pieniądze. Wiele osób pewnie o tym nie wiedziało. Bardzo często robię u nich zakupy bo mają wybór największy.
~anna
Nie mam problemów z salonem, kupowałam już u nich kilka mebli dla dzieci i do gościnnego salonu ale zastrzeżeń nie mam,
~agnieszka7
Najważniejsze, że pieniążki zostaną oddane. Akurat nie kupowałam w tym czasie ale jestem często klientką tego salonu.
~ekierka9
Nawet nie zauważyłam tego :) Kupiłam u nich meble, na raty 0% :) Jestem zadowolona , wcześniej miałam problemy w innym salonie a tu wszystko było idealnie. Narożnik i fotel wygodny, świetna tkanina. W końcu mam to co chciałam.
~Patryk
A jak skorzystałem z opcji 0% to też zwrot się należy? Bo Artykuł nie jest zbyt szczegółowy
~julita
Grunt że oddano pieniądze bez ociągania się i wymigiwania, ja nawet bym nie wiedziała że mam jakiś zwrot, kupiłam mebel w cenie na którą sie zgodziłam a tu nagle niespodzianka w postaci gotówki :)
~astor
Zdarza się najlepszym, akurat Agata miała pecha, ale ja i tak lubie ten salon ze względu na duzy wybór i fajna obsługę
~inka
Ja już dostałam zwrot, byłam w szoku że tak szybko to poszło, w sumie mają na to 3 miesiące.

Powiązane: UOKiK karze nieuczciwe firmy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki