Promocja "Nic się nie stało", darmowy internet od operatorów czy lokaty zależne od liczby strzelonych bramek, to tylko wyimek promocji, które czekają na klientów w związku z dzisiejszym meczem reprezentacji Polski przeciwko Portugalii.
W związku z dzisiejszą rozgrywką pomiędzy Polską a Portugalią na Euro 2016 polskie firmy prześcigają się w ofercie skierowanej dla kibiców piłki nożnej.
Promocje od Biedronki oraz Piotra i Pawła
Jeronimo Martins Polska przygotował dla swoich klientów akcję promocyjną, w ramach której po dokonaniu zakupów na kwotę minimum 99 zł, konsument otrzyma czteropak piwa EB gratis. Sieć marketów Piotr i Paweł proponuje klientom 44 proc. rabatu na piwo Starovar Premium, jeżeli Polska odpadnie z mistrzostw po jutrzejszym meczu.
- Kupon „Gdy Polska w finale" upoważnia do uzyskania rabatu -50% na wszystkie produkty marki Piotr i Paweł tj. takie, na których będzie występowało, logo, znak towarowy lub jakiekolwiek inne oznaczenie wskazujące, że ich producentem/dystrybutorem jest Piotr i Paweł w dniu 10 lipca 2016, jeśli reprezentacja Polski dostanie się do finału Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2016 roku. Organizator akcji zastrzega ograniczenie możliwości zakupu produktów jednego rodzaju (jednego indeksu) do maksymalnie 10 szt.
- Kupon „Hat-trick" upoważnia do uzyskania rabatu -40% na zakup piwa Carlsberg 500 ml w dniu po strzeleniu 3 goli w jednym meczu przez jednego piłkarza reprezentacji polskiej w czasie meczy rozgrywanych w Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej w dniach 10.06-10.07.2016. 3 gole muszą być strzelone w regulaminowym czasie gry lub w dogrywce. Bramki strzelone w serii rzutów karnych nie są brane pod uwagę.
- Kupon „Nic się nie stało" upoważnia do uzyskania rabatu -44% na piwo Starovar Premium na dzień po tym, jak reprezentacja polska odpadnie z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2016 roku. Za eliminację z mistrzostw uznaje się datę 22.06.2016, jeśli reprezentacja Polski nie wyjdzie z fazy grupowej. Jeśli reprezentacja wyjdzie z fazy grupowej, to kupon obowiązuje w dniu po przegranym meczu w fazie pucharowej.
- Kupon „3 gole" upoważnia do uzyskania rabatu -34% na piwo Żubr 500 ml w dniu po strzeleniu 3 goli w jednym meczu przez reprezentację polską w czasie meczy rozgrywanych w Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej w dniach 10.06-10.07.2016. 3 gole muszą być strzelone w regulaminowym czasie gry lub w dogrywce. Bramki strzelone w serii rzutów karnych nie są brane pod uwagę.
Przeczytaj także
Weź udział i wygraj iPhone'a 6S
Przeczytaj także
Promocja Media Markt
Prawdziwym strzałem w kolano może okazać się promocja sieci sklepów Media Markt, w ramach której klienci po dokonaniu zakupów w dniach 2-5 czerwca 2016 roku za kwotę minimum 500 zł i po zarejestrowaniu online swojego paragonu, mogą wygrać zwrot poczynionych wydatków. Jest tylko jedno "ale" - Polska musi dostać się do półfinału, czyli wygrać czwartkowy mecz z reprezentacją Portugalii.
- Zwrot pieniędzy po czwartkowym
zwycięstwie Polaków otrzyma każdy klient, który
w wyznaczonych dniach dokonał zakupów o wartości minimum 500 zł w sklepie
stacjonarnym lub internetowym Media Markt, a następnie do 6 czerwca br.
zarejestrował swój paragon na stronie on-line lub w sklepie na zasadach
określonych regulaminem akcji promocyjnej. O wypłatach środków za dokonane
zakupy, uczestnicy akcji zostaną poinformowani mailowo - wyjaśnia Wioletta Batóg, rzecznik prasowy Media Saturn Holding Polska.
Darmowy internet od T-Mobile i Orange
Z okazji przedostania się drużyny Adama Nawałki do ćwierćfinału Mistrzostw Europy operatorzy sieci Orange i T-Mobile przygotowali promocyjne pakiety internetu dla użytkowników sieci. Promocja T-Mobile skończyła się 28 czerwca, ale klienci nadal mogą skorzystać z oferty Orange.
Orange udostępnia klientom 18 GB internetu do wykorzystania z zastrzeżeniem, że pakiet traci ważność po trzech dniach. Aktywacja usługi wymaga wysłania SMS-a o treści "KARNY" na numer 277. Koszt wiadomości to 20 gr w ofertach na kartę lub zgodnie z cennikiem w ofertach abonamentowych.
Zniżka na grę Dying Light
Znana gra Dying Light pozwoliła Techlandowi awansować do czołówki branży deweloperskiej. Producent gry zadeklarował, że za każdą bramkę strzeloną podczas Euro 2016 przez Polaków, obniży cenę gry o 10 zł. Dzięki tej akcji, cena Dying Light spadła po ostatnim meczu o 60 zł (10 zł za gol w regulaminowym czasie i 50 zł za rzuty karne). Promocja po meczu ze Szwajcarią trwała zaledwie dwa dni, bramki strzelone po rozgrywce z Portugalią obniżą wartość gry na nowo.
Wyższe oprocentowanie lokat Alior Banku i Credit Agricole
Alior Bank, Credit Agricole i Idea Bank w związku z Mistrzostwami Euro 2016 przygotowały specjalne lokaty, których oprocentowanie zależy od liczby strzelonych goli.
Alior Bank jest jednym ze sponsorów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Z tej okazji wprowadził do oferty nowy produkt oszczędnościowy – Lokatę Kibica. – Jest to depozyt na 160 dni o oprocentowaniu zmiennym. Stawka bazowa wynosi 2 proc. i będzie rosła o 0,1 pkt proc. za każdą bramkę strzeloną przez Biało-Czerwonych. Po pierwszej bramce bank podniesie oprocentowanie do 2,1 proc., po drugiej do 2,2 proc. itd. Minimalna kwota lokaty to 1000 zł, a maksymalna 100 000 zł – wyjaśnia Wojciech Boczoń w artykule "W Aliorze oprocentowanie lokaty zależy od liczby goli strzelonych przez naszą reprezentację"
W ofercie banku Credit Agricole do 15 czerwca mogliśmy założyć Lokatę Piłkarską. Stawka 3,20 proc.
w skali roku była dostępna dla klientów, którzy do 15 czerwca 2016 r.
przystąpili do promocji przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszonego
na fanpage’u banku na serwisie społecznościowym Facebook, a następnie założą
(do 10 lipca 2016 r.) standardową 90-dniową lokatę terminową (stopa stała). Promocja po ostatnim zwycięstwie reprezentacji została przedłużona i firma ogłosiła to na ich stronie: "Co tu dużo pisać! Chapeau bas! Taka gra polskich piłkarzy zasługuje na promocyjne 3,4% na Lokacie Piłkarskiej 1/8 finału!"
Lokata Kibicujemy Razem w Idea Banku obiecuje podnieść stawkę oprocentowania do 2,75 proc. w skali roku, w przypadku awansu polskiej reprezentacji z fazy grupowej do kolejnej rundy toczących się we Francji rozgrywek piłkarskich. Więcej na temat promocji banków związanych z Euro 2016 można przeczytać w artykule: "Tak banki wykorzystują Euro 2016 do zdobycia nowych klientów".
Awans polskiej reprezentacji budzi ogromne emocje nie tylko kibiców piłki nożnej, ale również przedsiębiorców, którzy podsycają je przez przygotowanie promocji zależnych od liczby strzelonych goli.
Weronika Szkwarek



























































