REKLAMA
PROMOCJA CITI I BANKIER.PL

TRAVELPLANET: Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Poznaniu

2007-03-12 17:02
publikacja
2007-03-12 17:02
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 10 / 2007
Data sporządzenia: 2007-03-12
Skrócona nazwa emitenta
TRAVELPLANET
Temat
Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Poznaniu
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 11 marca 2007 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Stary Browar" w Poznaniu.

Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl SA obejmuje jedenaście POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi, Poznaniu (trzy) i we Wrocławiu.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2007-03-12 Tomasz Moroz Prezes Zarządu
2007-03-12 Marcin Wysocki Członek Zarządu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki