REKLAMA

"Siła telemarketingu" - Premiera już 7 września

2006-08-31 07:00
publikacja
2006-08-31 07:00
To już II edycja największego wydarzenia poświeconego tematyce wykorzystania telemarketingu w firmie. Szczególną uwaga zostanie poświecona pracownikom firm i działów Call Center. Wielu menedżerów potwierdza, że dużym wyzwaniem jest rekrutacja i skuteczne zarządzanie ludźmi w call center. Przedstawione zostaną konkretne sytuację z praktyki firm oraz będziemy dyskutować i szukać odpowiedzi na pytania, które ciągle pozostają bez odpowiedzi np. Czy praca “na słuchawkach” - to brak kandydatów czy negatywny stereotyp?. Poruszymy kwestię notorycznego problemu ze znalezieniem osób chętnych do tego typu pracy, wysokiego wskaźnika rotacji oraz przedstawiona zostanie analiza tego zjawiska (poziom wynagrodzeń, forma zatrudnienia, grupa docelowa) na przykładzie informacji i doświadczeń z rynku.

Pierwsza edycja projektu „Siła telemarketingu”, organizowana w ubiegłym roku, zakończyła się dużym sukcesem. Uczestniczyło w niej blisko 150 osób, zajmujących się profesjonalnie telemarketingiem.

Zgodnie z sugestiami menedżerów call center i osób zajmujących się telemarketingiem, podczas konferencji oraz warsztatów „Zarządzanie ludźmi w świecie wskaźników” i „Dr Call” będą poruszane kluczowe zagadnienia takie jak:
  • rozwiązywanie bieżących problemów
  • efektywność telemarketingu
  • zarządzanie call center
  • poznanie najnowszych trendów
  • dobór ludzi do pracy w call center
  • motywowanie konsultantów
  • inne
Gościem specjalnym będzie Pauline Smith, najlepsza Call Center Manager w Europie w 2005 roku, która podzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z zarządzaniem contact center.

Nie zabraknie również prezentacji i doświadczeń z polskiego rynku. Wystąpią min. przedstawiciele firm: Hestia Kontakt, Polska Telefonia Cyfrowa, Inwest Bank i wiele innych.

Prestiż wydarzenia podkreśla międzynarodowy partner merytoryczny projektu Call Centre Management Association z Wielkiej Brytanii. Projekt został objęty również patronatem merytorycznym przez Stowarzyszenie Menedżerów Call Center.

Po konferencji „Siła telemarketingu” dostępne będzie unikatowe opracowanie powstałe w oparciu o reprezentatywne badania przedsiębiorstw i społeczeństwa. Celem Raportu jest przedstawienie kluczowych aspektów wykorzystywania telemarketingu w firmach oraz sposobów postrzegania tego rodzaju działalności przez klientów. Wyniki dają możliwości porównywania telemarketingu do alternatywnych/równoległych form aktywności marketingowo - sprzedażowej tj. e-business, ATL, BTL.

Raport przedstawia wyniki i wnioski dwuczęściowego badania skierowanego do kadry kierowniczej, specjalistów marketingu i sprzedaży w firmach oraz do osób indywidualnych. Raport stanowi wyjątkowy zestaw wiarygodnych informacji i danych

związanych z rozwojem telemarketingu tj. przeznaczane budżety, wiarygodność informacji, trendami na rynku. Ich znajomość rzutuje na pozyskiwanie i jakość kontaktów z klientami oraz efektywne korzystanie z narzędzi telemarketingowych.

Więcej szczegółów na stronie projektu: www.obserwatorium.nf.pl/telemarketing

Patronem medialnym imprezy jest Bankier.pl.
Źródło:
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Nowe technologie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki