Ronson sprzedał w II kwartale 2016 r. 156 lokali netto wobec 224 lokali w analogicznym okresie roku poprzedniego. W tym czasie deweloper przekazał klientom klucze do 170 mieszkań, co oznacza wzrost o 14 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie. Ronson podtrzymuje cele operacyjne na 2016 r.
W I półroczu deweloper znalazł nabywców na 362 lokale w stosunku do 410 przed rokiem.
Spółka tłumaczy niższą rdr sprzedaż szybko wyczerpującą się ofertą. Oczekuje "znacznej poprawy" sprzedaży w II połowie 2016 r. m.in. dzięki urozmaiceniu oferty. Ronson podtrzymuje, że jej celem jest sprzedaż ponad 900 lokali w 2016 r.
"Chcemy osiągnąć ten cel dzięki zróżnicowanej ofercie oraz planom jej systematycznego rozszerzania o kolejne projekty. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do sprzedaży nowe etapy dwóch inwestycji zlokalizowanych na warszawskiej Woli: Espresso oraz City Link, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów" - powiedział cytowany w komunikacie, Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronsona.
"W najbliższych tygodniach planujemy natomiast uruchomienie dwóch zupełnie nowych projektów w Warszawie, tj. Miasto Moje na Białołęce będące największą inwestycją w historii Ronsona, która w całości kwalifikuje się do programu MdM, a także Nova Królikarnia na Mokotowie. W tym roku rozpoczniemy również realizację kolejnych etapów w pięciu innych naszych inwestycjach. Jesteśmy przekonani, że tak istotne wzbogacenie oferty przełoży się na wyniki sprzedażowe w kolejnych miesiącach" - dodał.
W II kwartale 2016 r. Ronson przekazał klucze do 170 lokali wobec 149 przed rokiem. Najwięcej mieszkań zostało przekazanych w dwóch warszawskich projektach: Espresso (96 lokali) oraz Moko (45 sztuk).
Łącznie w I półroczu 2016 r. Ronson przekazał klucze do 275 mieszkań wobec 270 lokali przekazanych w I połowie 2015 r.
Spółka podtrzymuje, że w całym roku planuje przekazać ponad 1.000 mieszkań. (PAP)
jow/ ana/