Przychody grupy VRG wyniosły w lutym 2020 r. około 75,8 mln zł i były wyższe rdr o ok. 8,9 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w okresie styczeń-luty 2020 roku wyniosły ok. 154,2 mln zł i były wyższe o około 9,6 proc. rdr.
W lutym przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły około 41,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2019 roku o około 4,7 proc. Przychody w okresie styczeń-luty 2020 roku w tym segmencie wyniosły około 92,1 mln zł i były wyższe o ok. 6 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 32,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2019 roku o około 19,1 proc. W okresie styczeń-luty 2020 roku przychody w tym segmencie wyniosły około 57,6 mln zł i były wyższe o około 19,3 proc. niż rok wcześniej.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2020 roku przez grupę wyniosła około 48,7 proc. i była wyższa od marży osiągniętej w lutym 2019 roku o około 0,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża wyniosła około 49,2 proc. i była wyższa o 1,1 p.p. rdr.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lutego 2020 roku wyniosła 54 tys. m kw i była wyższa o 5,2 proc. rdr. (PAP Biznes)
pel/ osz/




























































