Skonsolidowane przychody VRG w czerwcu 2022 roku wyniosły 111,9 mln zł, co oznacza wzrost o 6,4 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły około 585,5 mln zł i były wyższe rdr o około 40,7 proc.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w czerwcu 61,5 mln zł, bez zmian rdr. W okresie styczeń-czerwiec w tym segmencie przychody wyniosły około 296,1 mln zł i były wyższe o 38,6 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w czerwcu 48 mln zł i były wyższe rdr o 18,5 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 276,8 mln zł, czyli wzrosła o 47 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w czerwcu na poziomie 15 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 12,5 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 88,7 mln zł i była niższa o 11,5 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w czerwcu 55,5 proc. i była wyższa rdr o 0,1 pp. Narastająco, marża wyniosła 54,2 proc. i była wyższa o 3,1 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec czerwca wyniosła 52 tys. m kw. i była niższa o 0,7 proc. niż rok wcześniej. (PAP Biznes)
pel/ ana/