Przedział cenowy w ofercie publicznej spółki Multimedia Polska został ustalony na 16,25-21 zł za papier - poinformowało PAP źródło rynkowe.
"Przedział cenowy to 16,25 zł do 21 zł" - powiedział PAP rozmówca pragnący zachować anonimowość.
Akcjonariusze spółki Multimedia Polska chcą sprzedać w ramach oferty publicznej do 45,16 mln akcji spółki, czyli 49,2 proc. kapitału.
Cenę maksymalną akcji ustalono na 21 zł.
Budowa księgi popytu potrwa od 15 maja do 28 maja. Inwestorzy instytucjonalni będą mogli składać zapisy od 29 maja do 2 czerwca. Spółka planuje, że w przypadku powodzenia oferty debiut na GPW może odbyć się 11 czerwca.
Oferującym jest UniCredit CAIB. Globalnym koordynatorem i współprowadzącym księgę popytu jest UBS Investment Bank. Współmenedżerem oferty jest ponadto Raiffeisen Centrobank.
Multimedia Polska jest operatorem kablowym, który dostarcza usługi telewizji, internetu i telefonii na krajowym rynku. Na koniec pierwszego kwartału Multimedia Polska dostarczała swoim klientom 1,56 mln usług. (PAP)
pr/ kuc/ gor























































