REKLAMA

Prezes ING Banku Śląskiego Najlepszym Menadżerem 2015

2015-12-18 07:32
publikacja
2015-12-18 07:32
fot. MATEUSZ DABROWSKI / FOTORZEPA/FORUM

Małgorzata Kołakowska, prezes ING Banku Śląskiego, została uhonorowana przez redakcję tygodnika Bloomberg Businessweek Polska prestiżowym tytułem „Najlepszego Menedżera 2015”.

To kolejne z rzędu wyróżnienie dla prezes banku od redakcji tygodnika. Wybór najlepszych prezesów firm działających w Polsce został dokonany na podstawie sondażu przeprowadzonego wśród menedżerów największych spółek. Menedżerów poproszono o wskazanie najefektywniejszych szefów firm. Nagrodzono ich za sukcesy, wytrwałość oraz nowoczesność. Małgorzatę Kołakowską, prezes ING Banku Śląskiego, doceniono za profesjonalne i konsekwentne budowanie silnej pozycji ING Banku Śląskiego.

„Bloomberg Businessweek Polska" to edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów ekonomicznych na świecie.

Źródło:BankierPress
Tematy
Jak otrzymać nawet 1500 zł od Alior Banku + 300 zł od Bankier.pl SPRAWDŹ!

Jak otrzymać nawet 1500 zł od Alior Banku + 300 zł od Bankier.pl SPRAWDŹ!

Komentarze (13)

dodaj komentarz
~Zawiedziony
W pełni zgadzam się z negatywnymi opiniami o personelu Banku ING: Słabi fachowcy nie dbają o klienta i nie ponoszą odpowiedzialności za swoje błędy. Zablokowali mi dostęp do moich pieniędzy i nie wiedzą dlaczego. Od miesiąca pytam codziennie jaka jest podstawa prawna zablokowania i nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.W pełni zgadzam się z negatywnymi opiniami o personelu Banku ING: Słabi fachowcy nie dbają o klienta i nie ponoszą odpowiedzialności za swoje błędy. Zablokowali mi dostęp do moich pieniędzy i nie wiedzą dlaczego. Od miesiąca pytam codziennie jaka jest podstawa prawna zablokowania i nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi. Zwodzą mnie, że udzielą odpowiedzi za 5 dni, potem że pod koniec sierpnia, teraz odpisali, że we wrześniu.
Szkoda zdrowia, muszę przenieść się do innego Banku.
~prawda
przestancie się dziwić
taki nagrody sa tylko dla tych co umieją jak najbardziej wydymać polaków
i zarobic kupe siana oferujac słabiutkie usługi, lub wprost okradając klientów
i tyle
~Boss
Bank okropny , drogi i beznadziejny w obsłudze. Pani Prezes - horror - porazka. Kobieta bez honoru w relacjach z podmiotami współpracujacymi. Kompletny brak nadzoru nad personelem .Dobrze ,ze odeszła , byc może nastepca bedzie sensowniejszy
~dik
chyba żart z tego Bloomberga. Bank dardzo drogi, oplaty wysokie, a i tak nie starcza na pomaranczowa farbe zeby odnowic wejscie do banku. Do tego dostep przez internet - tragedia. Oj Konrad nie pomoze.
~Klient
Słabi fachowcy nie dbają o klienta i nie ponoszą odpowiedzialności za swoje błędy, lecz wykorzystują go bezwzględnie tylko do pomnożenia dochodów Banku. To jest zła polityka, która doprowadzi wkrótce bank do upadku. Dlatego odradzam jakiejkolwiek współpracy z tym Bankiem.
~22333vvvvvv
w 2016 chyba już nie będzie, gdy co 3-ci klient zlikwiduje rachunek po podwyżce. Rozumiem, żeby ING miało wiele bankomatów, ale nawet 15 km od Warszawy nie tylko, że nie ma oddziału, ale nawet żadnego bankomatu, ani Planet (choć na swojej stronie mają w tej miejscowości, a to g... prawda. Dlatego likwiduję to konto w w 2016 chyba już nie będzie, gdy co 3-ci klient zlikwiduje rachunek po podwyżce. Rozumiem, żeby ING miało wiele bankomatów, ale nawet 15 km od Warszawy nie tylko, że nie ma oddziału, ale nawet żadnego bankomatu, ani Planet (choć na swojej stronie mają w tej miejscowości, a to g... prawda. Dlatego likwiduję to konto w tym złodziejskim banku. Poza tym dziwne, że gdy wpłaciłem więcej pieniędzy, od razu po paru dniach w sprawie lokat dzwoniły inne banki i SOLID ? Chyba pracownicy mają plany, więc nawzajem przekazują informacje kolegom z innych banków , może się mylę, ale dziwny zbieg okoliczności. A nawet instytucje finansowe dzwoniły w sprawie ulokowania w TFI
~dic
jeden z najdrozszych i najgorszych bankow w Polsce, Kiedys bank slaski to byl bank.
Od razu widac co sa warte te nagrody i wyroznienia.
~emeryt
Jestem długoletnim klientem ING,z przykroscia jednak przyznaje,ze -moim zdaniem pogorszyla się jakość usług pod katem tzw.profesjonalizmu obsługi klientów.obsluga jest wręcz zalosna,albo ja mam pecha?
~Obserwator
JEŻELI BANK DALEJ BĘDZIE POSTRZEGANY JAKO ANTYPOLSKI...
W krótko terminowej perspektywie ING nie powinien odczuć swoich błędów wizerunkowych. Niestety jak to z wizerunkiem najczęściej bywa zaniedbania wychodzą w perspektywie długookresowej. W przypadku ING braki wizerunkowe odbijać się zaczną na wynikach banku po
JEŻELI BANK DALEJ BĘDZIE POSTRZEGANY JAKO ANTYPOLSKI...
W krótko terminowej perspektywie ING nie powinien odczuć swoich błędów wizerunkowych. Niestety jak to z wizerunkiem najczęściej bywa zaniedbania wychodzą w perspektywie długookresowej. W przypadku ING braki wizerunkowe odbijać się zaczną na wynikach banku po roku 2017. Jest to efekt kuli śniegowej, im później zauważony problem tym trudniejszy do zatrzymania. Na dodatek zmiana wizerunku jest zawsze kosztowna.

Powiązane: Bankowość 3.0 - Ludzie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki