Iwona Błońska-Orzoł dyrektorem Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK

2016-03-10 09:14
publikacja
2016-03-10 09:14
BZ WBK

Iwona Błońska-Orzoł 7 marca br. obejmuje funkcję dyrektora Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK.

Będzie odpowiadać za zarządzanie wizerunkiem, komunikację z klientami oraz badania marketingowe.  Za nadzór nad całością komunikacji korporacyjnej oraz działaniami marketingowymi od 2011 roku odpowiada Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.

Iwona jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Politechnice Warszawskiej. Zagadnienia zarządzania strategicznego zgłębiała na studiach doktoranckich w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej. W ostatnich latach pełniła funkcję dyrektora marketingu w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Doświadczenie zawodowe zdobywała również pracując dla międzynarodowych korporacji, takich jak Metro AG i Nestle, jak również dla polskich firm, a mianowicie USP Zdrowie i Eveline Cosmetics. Pracując dla USP Zdrowie była odpowiedzialna za budowanie marek flagowych produktów oraz tworzenie długofalowych strategii marketingowych. W 2010 roku otrzymała Srebrną Effie Award za współtworzenie kampanii „Dla Niepokonanych”. W 2007 roku była jurorem Effie Awards Polska.

BZ WBK

Źródło:BankierPress
Tematy

Firmy mogą zapłacić nawet 1 mln PLN kary

Komentarze (8)

dodaj komentarz
~Lisek
Ciekawe do czego to komu potrzebne i to za jaką kasę ? Zamiast pensji dla tej pani zmniejszcie koszty obsługi,no bo niby co ona ma zmienić w tym waszym banku?
~raus_komuno
Co Ciebie obchodzi jej wynagrodzenie? To nie jest spółka skarbu państwa...
~pyra
Poznańska ekipa była lepsza
~Hania
Coś słabe te referencje....
~kiki
Już by wystarczyło Błońska; po co jeszcze ten Orzoł? Jak już to Orzeł
~nn
Orzeł to po Śląsku Orzoł.

Powiązane: Bankowość 3.0 - Ludzie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki