REKLAMA
TYDZIEŃ Z KRYPTO

PGNIG: Zmiany w składzie Rady Nadzorczej PGNiG SA – uzupełnienie informacji do raportu bieżącego nr 25/2021

2021-07-15 14:55
publikacja
2021-07-15 14:55
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 28 / 2021
Data sporządzenia: 2021-07-15
Skrócona nazwa emitenta
PGNIG
Temat
Zmiany w składzie Rady Nadzorczej PGNiG SA – uzupełnienie informacji do raportu bieżącego nr 25/2021
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA („PGNiG”, „Spółka”) w uzupełnieniu raportu bieżącego nr 25/2021 z dnia 9 lipca 2021 roku przekazuje dodatkowe informacje dotyczące powołanych członków Rady Nadzorczej PGNiG: Cezarego Falkiewicza, Romana Gabrowskiego, Tomasza Gabzdyla, Mariusza Gierczaka, Mieczysława Kaweckiego, Bartłomieja Nowaka, Piotra Sprzączaka i Grzegorza Tchorka.

Wszyscy powołani członkowie Rady Nadzorczej oświadczyli, że nie wykonują działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w Spółce, nie są wspólnikami konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej, nie są członkiem organów konkurencyjnych spółek kapitałowych, a także nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Życiorysy powołanych członków Rady Nadzorczej PGNiG:

Cezary Falkiewicz

Pan Cezary Falkiewicz jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Posiada również ukończone studia podyplomowe z zakresu Finansów i Rachunkowości z akredytacją ACCA na Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Z administracją państwową związany jest od 2014 roku, zaczynając pracę w Ministerstwie Skarbu Państwa, następnie będąc zatrudnionym w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Ministerstwie Aktywów Państwowych, gdzie obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Spółek Paliwowo-Energetycznych.

W swojej dotychczasowej pracy zajmował się głównie analizami ekonomiczno-finansowymi przedsiębiorstw oraz kwestiami dotyczącymi nabycia lub objęcia przez Skarb Państwa akcji/udziałów ze środków Funduszu Reprywatyzacji. Pan Cezary Falkiewicz posiada również doświadczenie zawodowe związane z procesami fuzji i przejęć spółek z udziałem Skarbu Państwa, a także w sektorze ropy i gazu – w latach 2018-2021 zasiadał w Radzie Nadzorczej Lotos Upstream Sp. z o.o.

W ramach swoich obecnych obowiązków służbowych zajmuje się wykonywaniem uprawnień właścicielskich w stosunku do spółek z udziałem Skarbu Państwa oraz koordynowaniem procesu konsolidacji przedsiębiorstw z sektora paliwowo-gazowego.

Roman Gabrowski

Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej Wydziału Elektrycznego (specjalność: automatyka stosowana) oraz Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości (specjalizacja: zarządzanie strategiczne). Ukończył studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej z zakresu zarządzania podmiotami Skarbu Państwa z branży energetycznej oraz na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na Wydziale Zarządzania i Informatyki w zakresie „Zarządzania finansami firmy”. Posiada uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa oraz uprawnienia budowlane rzeczoznawcy z zakresu elektroenergetyki. Jest również biegłym sądowym.

Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. na stanowiskach menadżerskich w branży elektroenergetycznej, w tym w podmiotach Grupy Tauron. W latach 1993 - 1997 pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej ZE Wałbrzych SA. W latach 1998 – 2002 pełnił funkcję prezesa zarządu ZE Wałbrzych SA, a w latach 2007 – 2008 EnergiaPro Gigawat (obecnie: Tauron Obsługa Klienta). W 2007 roku był przewodniczącym rady nadzorczej Jeleniogórskich Elektrowni Wodnych (obecnie: Tauron Ekoenergia), a w latach 2016-2019 przewodniczącym rady nadzorczej Tauron Ekoserwis. W latach 2016 – 2019 pełnił funkcję prezesa zarządu Tauron Ekoenergia – obecnie jest pełnomocnikiem zarządu ds. technicznych tej spółki.

Tomasz Gabzdyl

Pan Tomasz Gabzdyl jest absolwentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach, ukończył kierunek Energetyka. Posiada stopień inżyniera o specjalności Energetyka Zawodowa i Przemysłowa. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w branży górnictwa naftowego i gazownictwa. Ukończył kursy i szkolenia specjalistyczne z zakresu BHP oraz prawa pracy.

W Polskim Górnictwie Naftowym i Gazownictwie pracuje od 1995 r. zdobywając wiedzę i doświadczenie na wielu stanowiskach. Zatrudniony w Polskiej Spółce Gazownictwa sp. z o.o. na stanowisku Kierownika Gazowni. Posiada stopień górniczy Inżyniera II Stopnia. W uznaniu zasług dla Rozwoju Przemysłu Naftowego i Gazowniczego otrzymał z rąk Ministra Odznakę Honorową Za Zasługi Dla Przemysłu Naftowego i Gazowniczego. Odznaczony branżowymi odznaczeniami: Zasłużony dla PGNiG SA oraz Zasłużony dla Polskiej Spółki Gazownictwa.

Od początku kariery zawodowej Pan Tomasz Gabzdyl zajmuje się działalnością społeczną i związkową. Od 2011 r. pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego, a od 2019 r. jest Przewodniczącym Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa – największej i najstarszej centrali Związków Zawodowych w GK PGNiG. Jest współautorem wielu dokumentów branżowych oraz umów społecznych.

Wybrany do Rady Nadzorczej PGNiG SA głosami Pracowników.

Mariusz Gierczak

Pan Mariusz Gierczak jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego oraz Wydziału Marketingu i Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Uczestnik specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu prawa pracy. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z szeroko pojętymi relacjami w zbiorowych stosunkach pracy, szczególnie zajmuje się rolą dialogu społecznego na poziomie przedsiębiorstw górniczych i energetycznych.

W Polskim Górnictwie Naftowym i Gazownictwie pracuje od 1995 r., jest zatrudniony w Spółce PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. na stanowisku Kierownika Biura Obsługi Klienta. Posiada stopień górniczy Inżyniera III Stopnia. W uznaniu zasług dla Rozwoju Przemysłu Naftowego i Gazowniczego otrzymał z rąk Ministra Odznakę Honorową Za Zasługi Dla Przemysłu Naftowego i Gazowniczego. Odznaczony branżowymi odznaczeniami: Zasłużony dla PGNiG SA oraz Zasłużony dla PGNiG Obrót Detaliczny.

Pan Mariusz Gierczak jest czynnie zaangażowany w sprawy społeczne i pracownicze w GK PGNiG. Od roku 2006 pełni funkcję Wiceprzewodniczącego Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. Zajmuje się w szczególności zagadnieniami związanymi w równości w zatrudnieniu i przeciwdziałaniu wszelkim formom dyskryminacji, szacunkiem dla Pracowników i ich spraw, aktywnie działa na rzecz godnych warunków pracy i stabilności zatrudnienia. Jest inicjatorem wielu akcji społecznych na rzecz Pracowników, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.

Wybrany do Rady Nadzorczej PGNiG SA głosami Pracowników.

Mieczysław Kawecki

Pan Mieczysław Kawecki to absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, magister inżynier o specjalności eksploatacja otworowa. Pracę zawodową rozpoczął w 1976 roku w Sanockim Zakładzie Górnictwa Nafty i Gazu na kopalni ropy naftowej Wańkowa. W 1984 roku został kierownikiem nowo powstałej kopalni ropy naftowej i gazu ziemnego Lublin. W 1986 roku przeszedł do pracy na kopalni ropy naftowej Wielopole, gdzie został kierownikiem kopalni. W latach 1991 do 2017 roku pracuje na stanowisku kierownika Podziemnego Magazynu Gazu Ziemnego Strachocina. Od 2017 roku pracuje na stanowisku kierownika Działu Podziemnego Magazynowania Gazu w Oddziale PGNiG w Sanoku.

W 1998 roku ukończył studia podyplomowe w zakresie podziemnego magazynowania gazu, a w 2003 roku ukończył kierunek ochrony środowiska w gospodarce na AGH w Krakowie. Posiada uprawnienia kierownika ruchu zakładu górniczego oraz I stopień Dyrektora Górniczego.
Prezes Zarządu Stowarzyszenia Naukowo-Technicznego – SITPNiG Oddział w Sanoku. W latach 1990 – 1992 był członkiem Rady Pracowniczej w Sanockim Zakładzie Górnictwa Nafty i Gazu oraz delegatem na Ogólne Zebranie Delegatów PGNiG Warszawa. Od 1994 roku do momentu przekształcenia w spółkę był członkiem Rady Pracowniczej PGNiG Warszawa w VI i VII kadencji.

Do 1998 r. członek grupy konsultacyjnej przy PGNiG. W latach 2003 do 2005 Przewodniczący Związku Zawodowego „KADRA w Oddziale w Sanoku i członek Związkowej Komisji Koordynacyjnej. W latach 1999 do 2004 Przewodniczący Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „NAFTOWIEC” w Sanoku. Członek a następnie sekretarz Rady Nadzorczej PGNiG w latach 2005 do 2014.

Wybrany do Rady Nadzorczej PGNiG SA głosami Pracowników.

Bartłomiej Nowak

Pan Bartłomiej Nowak jest absolwentem kierunku Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada tytuły Master of Arts in Management and International Business - Bradford University oraz Master de Recherche - European University Institue. Od 2009 roku posiada stopień naukowy Doctor of Laws - European University Institute, a od 2013 roku – stopień doktora habilitowanego nadany przez Instytutu Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.

Pan Bartłomiej Nowak specjalizuje się m.in. w prawie energetycznym, gospodarczym, prawie konkurencji oraz prawie Unii Europejskiej. W latach 2007-2009 pracował na rzecz Dyrekcji Generalnej Komisji Europejskiej ds. Transportu i Energii oraz jako doradca Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W latach 2010-2014 pełnił funkcję doradcy w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka sp.k. oraz Członka Rady Nadzorczej PTE WARTA S.A.

Od 2009 roku związany jest z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie na stanowiskach: Adiunkta, a później Profesora Nadzwyczajnego w Kolegium Prawa, oraz Prorektora ds. Studiów Ekonomiczno-Społecznych.

Pan Bartłomiej Nowak jest członkiem Rad Naukowych Instytutu Lotnictwa, Instytutu Technologii Elektronowej oraz Narodowego Centrum Badań Jądrowych.

Piotr Sprzączak

Pan Piotr Sprzączak jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywa od 2011 roku, pracując w Departamencie Ropy i Gazu na rzecz Ministerstwa Gospodarki i następnie Ministerstwa Energii. Aktualnie pełni funkcję Naczelnika Wydziału Infrastruktury w Ministerstwie Energii.

Obszarem jego aktywności zawodowej są przede wszystkim kwestie związane z bezpieczeństwem dostaw gazu ziemnego do Polski. W ramach swoich obowiązków służbowych zajmuje się m.in. negocjacjami aktów prawnych UE w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa dostaw gazu ziemnego i przygotowaniem projektów aktów prawnych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa dostaw gazu ziemnego. Koordynuje działania wynikające z członkostwa Polski w Unii Europejskiej, międzynarodowych organizacjach i porozumieniach energetycznych oraz wynikające ze współpracy międzynarodowej.

W latach 2011-2014 zajmował się również opracowaniem i aktualizacją Oceny ryzyka związanego z bezpieczeństwem dostaw gazu ziemnego, Planu działań zapobiegawczych oraz Planu na wypadek sytuacji nadzwyczajnej.

Grzegorz Tchorek

Pan Grzegorz Tchorek jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W 2007 roku obronił pracę doktorską, za którą otrzymał nagrodę Premiera Rady Ministrów w konkursie na najlepsze prace doktorskie. Po obronie doktoratu rozpoczął pracę jako adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Narodowym Banku Polskim jako doradca (od 2009 r.).

Jako ekspert zajmuje się analizą doświadczeń państw strefy euro, oceną przemian instytucjonalnych w krajach Unii Europejskiej oraz umiędzynarodowieniem i innowacyjnością przedsiębiorstw. W toku wykonywania czynności zawodowych kierował projektami analitycznymi oraz badawczymi. Jego dorobek naukowy obejmuje liczne projekty badawcze oraz publikacje w zakresie unii walutowej, innowacyjności oraz konkurencyjności.

Pan Grzegorz Tchorek ma bogate doświadczanie jako prelegent, czego potwierdzeniem są wystąpienia na konferencjach międzynarodowych oraz prowadzenie wykładów w wielu europejskich ośrodkach akademickich.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






Warsaw, July 15th 2021


Changes in the composition of the PGNiG Supervisory Board - information
supplementing Current Report No. 25/2021


Current Report No. 28/2021


As a supplement to Current Report No. 25/2021 of July 9th 2021, The
Management Board of Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (“PGNiG”)
provides additional information about appointed members of the PGNiG
Supervisory Board: Cezary Falkiewicz, Roman Gabrowski, Tomasz Gabzdyl,
Mariusz Gierczak, Mieczysław Kawecki, Bartłomiej Nowak, Piotr Sprzączak
and Grzegorz Tchorek.


All appointed members of the Supervisory Board represented that they are
not engaged in any activities competing with the Company’s business, are
not partners in any civil-law partnership or other type of partnership,
are not a member of the governing bodies of any company competing with
the Company, and are not listed in the Register of Insolvent Debtors
maintained under the National Court Register Act.


CVs of appointed members of the PGNiG Supervisory Board:


Cezary Falkiewicz


Cezary Falkiewicz is a graduate of the Faculty of Law and Administration
of the Cardinal Stefan Wyszyński University in Warsaw. He also completed
postgraduate studies in Finance and Accounting with the accreditation
from ACCA at the Vistula University of Warsaw. Professionally involved
with the state administration since 2014, first at the Ministry of State
Treasury, then at the Chancellery of the Prime Minister and the Ministry
of State Assets, where he currently serves as Deputy Director of the
Fuel and Energy Companies Department.


In his work to date, he has dealt mainly with economic and financial
analyses of enterprises and various aspects related to the acquisition
of company shares by the State Treasury using funds from the
Reprivatisation Fund. Cezary Falkiewicz’s professional experience also
covers M&A processes involving state-owned companies, as well as the oil
and gas industry – in 2018-2021, he served on the Supervisory Board of
Lotos Upstream Sp. z o.o.


His current responsibilities include exercise of the owner’s rights in
state-owned companies and coordination of the consolidation processes in
the fuel and gas sector.


Roman Gabrowski


Mr Roman Gabrowski is a graduate of the Wrocław University of Technology
(Faculty of Applied Automation) and the Wałbrzych Higher School of
Management and Enterprise, (Faculty of Strategic Management). He
additionally completed post-graduate studies in management of
state-owned energy companies organised by the Warsaw University of
Technology, and studies in business finance management at the Wrocław
University of Economics (Faculty of Management and Computer Science). He
is authorised to sit on the supervisory boards of state-owned companies,
and is a licensed construction expert in power engineering as well as a
court-appointed expert.


Mr Roman Gabrowski has gained professional experience working in
managerial roles in the power industry, including entities of the Tauron
Group. In 1993–1997 he was Chairman on the Supervisory Board of ZE
Wałbrzych SA. In 1998–2002 he was President of the Management Board of
ZE Wałbrzych SA, and in 2007–2008 – of EnergiaPro Gigawat (currently
renamed Tauron Obsługa Klienta). In 2007 he chaired the Supervisory
Board of Jeleniogórskie Elektrownie Wodne (currently renamed Tauron
Ekoenergia), and in 2016–2019 served as Chairman on the Supervisory
Board of Tauron Ekoserwis. From 2016 to 2019 he was also President of
the Management Board of Tauron Ekoenergia, where his current position is
that of authorised representative of the Board for technology.


Tomasz Gabzdyl


Tomasz Gabzdyl is a graduate of the Silesian University of Technology in
Gliwice. He holds an engineering degree with a major in utility and
industrial power engineering systems. His area of professional expertise
includes occupational health and safety in the oil and gas production
industry. He has completed a number of training programmes and courses
in OHS and labour law.


He has worked for Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo since 1995,
gaining expertise and experience in numerous roles. Gas Distribution
Plant Manager at Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Holder of the
title of Grade II Mining Engineer. In recognition of his contribution to
the Oil and Gas Industry, he received a ministerial Honorary Medal of
Merit. Also awarded the following industry accolades: Outstanding
Service to PGNiG SA and Outstanding Service to Polska Spółka Gazownictwa.


Since the beginning of his professional career, Tomasz Gabzdyl has been
committed to social and trade union activism. In 2011 he became Deputy
Chairman, and since 2019 has served as Chairman of the Nationwide Trade
Union of Oil and Gas Mining, the largest and oldest trade unions centre
at the PGNiG Group. He has co-authored many industry documents and
labour agreements.


Voted by Employees to the Supervisory Board of PGNiG.


Mariusz Gierczak


Mariusz Gierczak is a graduate of the Faculty of Law and Administration
of the University of Silesia in Katowice and the Faculty of Marketing
and Management of the Częstochowa University of Technology (CUT).
Participant of specialist training programmes and courses in the field
of labour law. He deals with matters related to broadly defined
collective labour relations, especially the role of social dialogue at
mining and energy companies.


He has worked for Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo since 1995.
Currently, he is employed at PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. as
Customer Service Manager. Holder of the title of Grade III Mining
Engineer. In recognition of his contribution to the Oil and Gas
Industry, he has received a ministerial Honorary Medal of Merit. Also
awarded the following industry accolades: Outstanding Service to PGNiG
SA and Outstanding Service to PGNiG Obrót Detaliczny.


Mariusz Gierczak is committed to social and trade union activism at the
PGNiG Group. Since 2006 he has held the position of Deputy Chairman of
the Nationwide Trade Union of Oil and Gas Mining. He deals mainly with
matters related to equality in employment and counteracting all forms of
discrimination, as well as respect for Employees and their affairs,
working actively for decent working conditions and employment stability.
He has initiated numerous social campaigns for Employees in difficult
personal circumstances.


Voted by Employees to the Supervisory Board of PGNiG.


Mieczysław Kawecki


Mr Mieczysław Kawecki is a graduate of the AGH University of Science and
Technology in Kraków, Master of Science in Engineering, principal field
of study: well operation. He started his professional career in 1976 at
Sanocki Zakład Górnictwa Nafty i Gazu, working at the Wańkowa crude oil
extraction facility. In 1984, he was appointed manager of a new crude
oil and natural gas extraction facility in Lublin. In 1986, he became
manager of the Wielopole crude oil extraction facility. In 1991–2017, he
has worked as manager of the Strachocina Underground Gas Storage
Facility. Since 2017, Mr Kawecki has been managing the Underground Gas
Storage Department of PGNiG’s Sanok Branch.


In 1998, he completed post-graduate studies in underground gas storage,
and then in 2003 graduated in Environment Protection in Economy from the
AGH University of Science and Technology in Kraków. Mr Kawecki is also a
licensed mine operations manager and Grade I Mining Director.


He is President of the Management Board of the Sanok Branch of the
Polish Association of Oil and Gas Industry Engineers and Technicians
(SITPNiG). In 1990–1992, he was a member of the Works Council at Sanocki
Zakład Górnictwa Nafty i Gazu and a delegate to the General Assembly of
Delegates of PGNiG Warszawa. He was a member of the Works Council of
PGNiG Warszawa of the 6th and 7th terms of office from 1994 until it was
transformed into a company.


Until 1998, he was a member of the consulting group at PGNiG. From 2003
to 2005, Mr Kawecki served as Chairman of the KADRA Trade Union at the
Sanok Branch, and member of the Union Coordination Committee. In
1999–2004, Mr Kawecki was Chairman of the Supervisory Board of the
NAFTOWIEC Housing Cooperative of Sanok. He was first member and then
Secretary of the Supervisory Board of PGNiG in 2005–2014.


Voted by Employees to the Supervisory Board of PGNiG.


Bartłomiej Nowak


Bartłomiej Nowak completed management studies at the Kozminski
University of Warsaw and is a graduate in Law and Administration of the
University of Warsaw. He also holds the degrees of Master of Arts in
Management and International Business from Bradford University and
Master de Recherche from the European University Institute. In 2009, Mr
Nowak received a Doctor of Laws degree from the European University
Institute, and in 2013 – a Habilitated Doctor degree from the Institute
of Legal Sciences of the Polish Academy of Sciences.


Bartłomiej Nowak specialises in energy law, business law, competition
law, and EU law. In 2007-2009, he worked for Directorate-General for
Transport and Energy of the European Commission and as an adviser to the
President of the Polish Energy Regulatory Office. In 2010-2014, he was
an adviser at the Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k. law firm
and member of the Supervisory Board of PTE WARTA S.A.


Since 2009, he has worked for the Leon Kozminski University of Warsaw,
initially as Assistant Professor and then Professor at the Law College,
as well as Vice-Rector for Economic and Social Studies.


Bartłomiej Nowak is a member of the Scientific Boards of the Aviation
Institute, Electron Technology Institute, and the National Centre for
Nuclear Research.


Piotr Sprzączak


Piotr Sprzączak is a graduate of the Maria Curie-Skłodowska University
of Lublin and the National School of Public Administration of Warsaw. He
began his professional career in 2011 at the Oil and Gas Department of
the Ministry of Economy, and then the Ministry of Energy. He is
currently Head of the Infrastructure Department at the Ministry of
Energy.


His main professional focus is on matters related to security of natural
gas supplies to Poland. As part of his professional duties, he
negotiates EU laws and drafts legislation concerning security of gas
supplies. He also coordinates activities related to Poland’s membership
in the EU and international organizations, energy agreements of which it
is a signatory, as well as activities related to international
cooperation. In 2011-2014, he was involved in preparing and updating the
assessment of risk related to security of gas supplies, a prevention
plan and an emergency response plan.


Grzegorz Tchorek


Mr Grzegorz Tchorek graduated from the Faculty of Management of the
University of Warsaw. In 2007, he defended his doctoral thesis, which
earned him an award of the Prime Minister for the best doctoral theses.
Having become a PhD, Mr Tchorek started working as an associate
professor at the Faculty of Management of the University of Warsaw and
as an adviser at the National Bank of Poland (since 2009).


His main focus as an expert is the experience of eurozone economies,
institutional changes in EU member states, as well as
internationalisation and innovation of businesses. In the course of his
professional career, he has led analytical and research projects. His
academic achievements include numerous research projects and
publications relating to the monetary union, innovativeness and
competitiveness.


Mr Grzegorz Tchorek has extensive experience as a speaker, attested to
by his appearances at international conferences and lectures given at
numerous academic centres across Europe.


INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2021-07-15 Przemysław Wacławski Wiceprezes Zarządu
2021-07-15 Magdalena Zegarska Wiceprezes Zarządu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Konta firmowe bez ukrytych opłat. Sprawdź najnowszy ranking
Konta firmowe bez ukrytych opłat. Sprawdź najnowszy ranking

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki