REKLAMA

Oknoplast sponsorem kolejnego futbolowego giganta

2013-09-10 09:32
publikacja
2013-09-10 09:32

Firma Oknoplast została sponsorem kolejnego, po Borussi Dortmund i Interze Mediolan, futbolowego giganta - Olympique Lyon.

Dwuletnia umowa z jedną z najlepszych drużyn francuskiej Ligue 1 i oficjalny tytuł Major Sponsor Olympique Lyon ma umocnić pozycję marki we Francji i w niedługiej perspektywie uplasować Oknoplast w pierwszej trójce producentów okien. Według długoterminowej strategii biznesowej współpraca z czołowymi europejskimi klubami ma zapewnić spółce sukces w całej Europie, stąd ogłoszona niedawno współpraca z Borussią Dortmund i przedłużenie na kolejne dwa lata kontraktu sponsorskiego z Interem Mediolan.

Podpisy pod umową, złożone przez Mikołaja Placka - prezesa Oknoplast i Thierrego Sauvage - dyrektora generalnego Olympique Lyon, zapewniają obecność polskiej marki na strojach piłkarzy Les Gones oraz wykorzystanie ich wizerunku na wszystkich materiałach promocyjnych. Firma ma także prawa do obecności na telebimach i videobandach w trakcie meczów oraz logotypu na oficjalnej stronie internetowej drużyny. Przez dwa kolejne sezony Oknoplast będzie mógł posługiwać się nazwą Major Sponsor Olympique Lyon.

To już drugi w ostatnim czasie kontrakt sponsorski podpisany przez Oknoplast. W sierpniu 2013 spółka podpisała umowę sponsoringową, w ramach której posługuje się tytułem Partnera Borussii Dortmund oraz ma prawo do wykorzystania wizerunku piłkarzy na materiałach promocyjnych. Podobnie jak w przypadku francuskiego klubu, logo Oknoplast będzie pojawiać się na meczach rozgrywanych w Dortmundzie oraz na stronie internetowej. W praktyce, zasady współpracy określone w obu umowach, otwierają bardzo szerokie możliwości wykorzystania wizerunku zawodników, także prowadzenia dialogu z kibicami sponsorowanych drużyn. W opinii przedstawicieli firmy już sam logotyp na stadionach międzynarodowej trójki jest skutecznym akceleratorem marki, komunikującym, że Oknoplast to przedsiębiorstwo, z którym chcą współpracować najlepsi w Europie.

Okno na piłkarski biznes

Plany producenta zakładają obecność w czołówce największych producentów okien, w każdym z krajów, gdzie firma posiada swoją sieć sprzedaży. Oknoplast jest już liderem segmentu Top Premium w Polsce, cel został osiągnięty także we Włoszech, gdzie firma jest na drugim miejscu pod względem wielkości sprzedaży. Widać, że połączenie strategii budowania marki na lokalnych rynkach oraz strategia wiązania jej z najlepszymi europejskimi ligami przynosi dobre rezultaty. Od ogłoszenia współpracy z Interem Mediolan w styczniu 2012 roku, sprzedaż produktów Oknoplast we Włoszech znacząco wzrosła, umowę z klubem przedłużono więc w maju 2013 roku na kolejne dwa lata.

/ OKNOPLAST

Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (2)

dodaj komentarz
~Jacek
Ciekawa sprawa. Z jednej strony marne zarobki i coraz głośniejsze narzekanie pracowników. Warto zajrzeć na ich FB lub stronie z opiniami, np. http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,45805. Z drugiej strony ten Oknoplast skądś musi mieć kasę na takie kluby jak Inter Mediolan.
~Surma
No i gratulacje dla firmy oknoplast. Na takich filarach sportowych się buduje wartość marki !

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki