REKLAMA

Nowa oferta dla abonentów platformy cyfrowej N

2006-11-20 06:00
publikacja
2006-11-20 06:00

Nbox HDTV recorder i usługa video on demand (VOD) - to tylko fragment nowej oferty dla abonentów platformy cyfrowej N, o której poinformowano podczas piątkowej prezentacji. Największą nowością jest nbox HDTV recorder, który będzie dostępny w 1200 punktach w całej Polsce od 27 listopada. Dekoder posiada twardy dysk o pojemności 250GB, na który nagrywać będzie można wybrane programy (PVR). Pozwala on także na odbiór telewizji w rozdzielczości HDTV. Nbox będzie dostępny w cenie 449 zł, bez kosztów anteny satelitarnej i instalacji.

Na początku grudnia wystartuje również usługa video on demand (VOD), czyli wideo na żądanie. Już na początku, użytkownik otrzyma kilkadziesiąt filmów z takich wytwórni jak Miramax, SPi czy MGM - co miesiąc przewiduje się premierę kolejnych 10 pozycji. Przez pierwsze pół roku, miesięczna opłata za tę usługę wyniesie 30 zł.

To nie koniec nowości zaprezentowanych w piątek przez Macieja Sojkę. Już w grudniu ruszy lokalna, polska wersja MGM Channel, nowego filmowego kanału na platformie cyfrowej N. Wyświetlane będą tu filmy w jakości HD - wytwórnia MGM posiada jedną z największych bibliotek filmów właśnie w wysokiej rozdzielczości.

W piątek nadawanie rozpoczął również kanał Wojna i Pokój, poświęcony kinematografii rosyjskiej. W jego ramówce znajdą się zarówno najnowsze produkcje, jak i klasyki twórców zza wschodniej granicy. Oba kanały dostępne będą w pakiecie hity filmowe.

Poza programami filmowymi na platformie znajdzie się również nowa sportowa stacja NASN. Na jej antenie emitowane będą głównie typowo amerykańskie sporty - baseball, koszykówka, hokej oraz futbol amerykański. Stacja ruszy 27 listopada. Również nsport poszerza swoją ofertę - od przyszłego roku w jakość HD na antenie tej stacji pojawią się rozgrywki Pucharu Polski, na które to nsport będzie miał wyłączność aż do 2009 roku.


ROZMOWA Z MACIEJEM SOJKĄ, PREZESEM ITI NEOVISION

Ilu abonentów chcecie mieć Państwo do końca roku?
Na dzień dzisiejszy mamy ich 45 tys., to liczba sprzedanych dekoderów. Powiem szczerze, nie złożę żadnych deklaracji, bo mogę mówić dopiero wtedy kiedy będę wiedział ile mam boksów w magazynie. Dziś mój problem to nie kwestia ile ja sprzedam boksów, tylko ile ich wyprodukuję.

Ale deklaracja już padła - 200 tys.?
Nie, to ambitne założenia mojego działu sprzedaży, które mnie bardzo cieszą i będę ich zawsze do tego popychał - oni zawsze zakładają mniej więcej 200 proc. więcej niż mogą. Powiem szczerze: gdyby nie ograniczenia techniczne to pewnie te 200 tys. mogłoby być możliwe.

Które pakiety cieszą się obecnie największą popularnością abonentów?
Aktualnie odnotowujemy porównywalne zainteresowanie pakietami filmowymi i sportowymi oraz pakietami dokumentalnymi. O dziwo te tańsze cieszą się trochę mniejszą popularnością. Różnice między pakietami nie są dramatyczne.

Kiedy platforma zacznie przynosić zyski?
Mam nadzieję, że bardzo szybko. Bardzo chciałbym, żeby już w przyszłym roku, ale to chyba nie jest możliwe. Są oczywiście jakieś biznes plany ale nie mogę zdradzać szczegółów.

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki