Nieudany mundial nie jest dla sponsorów problemem

2018-07-24 15:12
publikacja
2018-07-24 15:12
fot. Aleksiej Witwicki / FORUM

Nieudany mundial nie przełoży się trwale na spadek liczby reklam z udziałem piłkarzy - uważa Sebastian Hejnowski, szef agencji MSL na Europę Środkowo-Wschodnią.

- To kwestia kilku miesięcy, kiedy wszystko wróci do normy. Wystarczą dwa-trzy dobre mecze z nowym duchem i nowym trenerem, żeby lojalność kibiców wróciła - uważa Hejnowski. Jego zdaniem sponsorzy reprezentacji mogą być zadowoleni z efektów reklamowych, pomimo odpadnięcia biało-czerwonych na mistrzostwach świata już w fazie grupowej. - Liczy się kontekst sportowy. Piłkarzy sponsoruje się nie po to, by wygrywali, ale by być zawsze z nimi - mówi prezes MSL.

Więcej w materiale wideo.

Paweł Sołtys

Źródło:
Tematy
Używane w niskich ratach? Bezpieczne na wakacje. Znajdź swoje wymarzone auto>>

Używane w niskich ratach? Bezpieczne na wakacje. Znajdź swoje wymarzone auto>>

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki