REKLAMA
GPW

Netia zakończyła wdrożenie zintegrowanego systemu CRM

2003-02-27 14:13
publikacja
2003-02-27 14:13
Netia jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce zakończyła wdrożenie CORE, zintegrowanego systemu typu CRM i dokonała jego integracji z centralnym systemem billingowym. Nazwa CORE wywodzi się od angielskiego wyrażenia „focus on COst and REvenue” – „kontrola kosztów i przychodów”.

Migracja danych abonentów została zakończona i obecnie wszyscy klienci są obsługiwani przez nową platformę CRM.

Migracja danych finansowych – jedyne takie przedsięwzięcie na polskim rynku – umożliwi dostęp do wszystkich informacji o kliencie i jego lepszą obsługę. CORE zapewnia Netii zintegrowaną platformę do obsługi klienta, która obejmuje wszystkie działania od wprowadzenia zlecenia poprzez aktywację usług do zarządzania należnościami. Pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta mają łatwy dostęp do informacji o kliencie, jego historii kontaktów z firmą, rachunków i płatności, co pozwala na zapewnienie szybszej obsługi oraz przedstawianie ofert produktowych kierowanych do ściśle określonych segmentów rynku.

Integratorem systemu CORE była firma Accenture. System jest zbudowany na następujących filarach: aplikacji CRM - Clarify, systemie billingowym Geneva oraz aplikacji Tuxedo. Projekt kosztował około 45 milionów złotych. Jego realizacja trwała 15 miesięcy (od zaplanowania do pełnej migracji danych). Zakłada się, że inwestycja przyniesie zwrot w ciągu 2 do 3 lat.
Źródło:
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (1)

dodaj komentarz
itomaska
Ostatnio w firmie zaczęliśmy używać system CRM, za pomocą kilku kliknięć ogarniam całą bazę klientów, teraz działamy z https://firmao.pl/info, polecam

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki