Migracja danych abonentów została zakończona i obecnie wszyscy klienci są obsługiwani przez nową platformę CRM.
Migracja danych finansowych – jedyne takie przedsięwzięcie na polskim rynku – umożliwi dostęp do wszystkich informacji o kliencie i jego lepszą obsługę. CORE zapewnia Netii zintegrowaną platformę do obsługi klienta, która obejmuje wszystkie działania od wprowadzenia zlecenia poprzez aktywację usług do zarządzania należnościami. Pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta mają łatwy dostęp do informacji o kliencie, jego historii kontaktów z firmą, rachunków i płatności, co pozwala na zapewnienie szybszej obsługi oraz przedstawianie ofert produktowych kierowanych do ściśle określonych segmentów rynku.
Integratorem systemu CORE była firma Accenture. System jest zbudowany na następujących filarach: aplikacji CRM - Clarify, systemie billingowym Geneva oraz aplikacji Tuxedo. Projekt kosztował około 45 milionów złotych. Jego realizacja trwała 15 miesięcy (od zaplanowania do pełnej migracji danych). Zakłada się, że inwestycja przyniesie zwrot w ciągu 2 do 3 lat.