Status wniosku „Mój prąd” można sprawdzić telefonicznie lub wysyłając e-mail. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej udostępnił specjalny numer telefonu dla wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie instalacji fotowoltaicznych.

Wnioskodawcy programu „Mój prąd” sprawdzą status swojego podania pod numerem 22 45 95 990 prefix 2 codziennie od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 15:00. Informacje dotyczące złożonego wniosku będzie można uzyskać również drogą e-mailową: wnioskimojprad@nfosigw.gov.pl, przeczytamy na stronie internetowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
- W związku z bardzo dużą liczbą aktualnie weryfikowanych wniosków czas oceny uległ wydłużeniu. Prosimy o kierowanie ewentualnych pytań dotyczących statusu wniosku w terminie nie wcześniejszym niż 2-3 tygodnie od złożenia wniosku - przeczytamy w komunikacie NFOŚiGW.
Przeczytaj także
Od 21 października wniosek o dofinansowanie można złożyć przez internet. W październiku podpisane zostało porozumienie, na podstawie którego pięć firm zajmujących się instalacją paneli słonecznych otrzymało możliwość składania wniosku w imieniu swoich klientów. Do 20 grudnia 2019 roku trwa I nabór wniosków. Budżet programu "Mój prąd" wynosi 1 mld zł.
„Mój prąd” to rządowy program przewidujący zwrot do 50% kosztów instalacji paneli słonecznych, ale nie więcej niż 5 tys. złotych. Dofinansowanie przeznaczone jest dla gospodarstw domowych i pokrywa wydatki na zakup oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych wytwarzających moc między 2 a 10 kW. O tym, jak złożyć wniosek o zwrot kosztów pisaliśmy tutaj.
DF
