REKLAMA
TYDZIEŃ Z KRYPTO

Mediarun.pl przygotowuje nową wersję serwisu i poprawia wyniki oglądalności

2007-07-26 13:45
publikacja
2007-07-26 13:45
Serwisy Grupy Mediarun.pl odwiedziło w maju ponad 381 tys. użytkowników (dane Megapanel PBI/Gemius), wyprzedzając głównego konkurenta - serwis Wirtualnemedia.pl.

Mediarun.pl i Medialink.pl osiągnęły w maju zasięg na poziomie 2,70 proc., co uplasowało Grupę Mediarun.pl na 12. pozycji w kategorii "Biznes, finanse, prawo" badania Megapanel PBI/Gemius. Serwisy odwiedziło łącznie 381 075 użytkowników (real users), generując 1 519 649 odsłon.

- Zdajemy sobie sprawę, że pierwsza jaskółka wiosny nie czyni i nie popadamy w samozachwyt. Niemniej jednak wydaje mi się, że wyrażenie "nie ilość, lecz jakość" ma w tym wypadku kolosalne znaczenie - komentuje Paweł Netczuk, prezes Mediarun Sp. z o.o.

Wirtualnemedia.pl odwiedziło w maju 338 316 użytkowników (real users), którzy wygenerowali 2 238 135 odsłon. Serwis osiągnął 2,40 proc. zasięg.

Codzienny newsletter przygotowywany przez redakcję Mediarun.pl dociera obecnie do ponad 32 tys. subskrybentów. Informacje publikowane w serwisie Medialink.pl otrzymuje każdego dnia niespełna 8 tys. użytkowników.

- Przy okazji mogę ujawnić, iż w przeciągu najbliższych tygodni uruchamiamy nową wersję naszego serwisu, nad którą pracujemy już od kilku miesięcy - informuje Paweł Netczuk.
Źródło:
Tematy
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Nowe technologie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki