Mediarun.pl i Medialink.pl osiągnęły w maju zasięg na poziomie 2,70 proc., co uplasowało Grupę Mediarun.pl na 12. pozycji w kategorii "Biznes, finanse, prawo" badania Megapanel PBI/Gemius. Serwisy odwiedziło łącznie 381 075 użytkowników (real users), generując 1 519 649 odsłon.
- Zdajemy sobie sprawę, że pierwsza jaskółka wiosny nie czyni i nie popadamy w samozachwyt. Niemniej jednak wydaje mi się, że wyrażenie "nie ilość, lecz jakość" ma w tym wypadku kolosalne znaczenie - komentuje Paweł Netczuk, prezes Mediarun Sp. z o.o.
Wirtualnemedia.pl odwiedziło w maju 338 316 użytkowników (real users), którzy wygenerowali 2 238 135 odsłon. Serwis osiągnął 2,40 proc. zasięg.
Codzienny newsletter przygotowywany przez redakcję Mediarun.pl dociera obecnie do ponad 32 tys. subskrybentów. Informacje publikowane w serwisie Medialink.pl otrzymuje każdego dnia niespełna 8 tys. użytkowników.
- Przy okazji mogę ujawnić, iż w przeciągu najbliższych tygodni uruchamiamy nową wersję naszego serwisu, nad którą pracujemy już od kilku miesięcy - informuje Paweł Netczuk.























































