REKLAMA

Linki sponsorowane skutecznym narzędziem marketingu internetowego dla sektora MŚP

2011-09-05 11:01
publikacja
2011-09-05 11:01
Dzięki linkom sponsorowanym firmy z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw mogą zyskać nawet 250 nowych klientów miesięcznie. Korzyści odniosą zwłaszcza właściciele firm, których usługi są sezonowe albo skierowane do klientów z konkretnych lokalizacji.

Linki sponsorowane to typ reklamy pay per click, czyli płatnej „za kliknięcie”. Samo umieszczenie i wyświetlanie linku nic nie kosztuje. Klient płaci niewielką sumę tylko, gdy internauta wejdzie na stronę firmy łącząc się z witryną przez link.

Promocja za pomocą linków daje Małym i Średnim Przedsiębiorcom wiele swobody. Mogą uruchamiać swoją reklamę sezonowo, kierować ją na konkretne regiony, dobierać i zmieniać hasła kluczowe, a przede wszystkim kontrolować koszty kampanii. Klient zawsze wie, ile wyda na kampanię - mówi Marta Mucha z Blue Vision Internet Marketing.

Potrzebujesz więcej firmowych informacji? Chcesz rozwiązać swoje wątpliwości? Wejdź na zakładkę Firma
Umiejętnie przeprowadzona optymalizacja kampanii potrafi znacznie zmniejszyć koszt kliknięcia, dlatego prowadzeniem jej powinni zająć się specjaliści. Podczas działań dla klienta zajmującego się przesyłkami kurierskimi udało się zmniejszyć koszt kliknięcia o 60%, jednocześnie dwukrotnie zwiększając osiągniętą sprzedaż dzięki reklamie w linkach.

Kampanię rozpoczyna się od wyboru słów kluczowych na podstawie analizy celów przedsiębiorstwa, jego konkurencji i obecnych trendów. Odpowiednio dobrane hasła pomogą wygenerować ruch na stronie firmy i pośrednio wpłynąć na wzrost jej zysków. Specjaliści Blue Vision Internet Marketing podkreślają, że tekst reklamy musi przyciągać uwagę, ponieważ pod każdym hasłem kluczowym wyświetla się kilka linków sponsorowanych. W zależności od potrzeb, treść reklamy można modyfikować.

Dzięki linkom sponsorowanym zwiększa się rozpoznawalność firmy, a internauci szukający konkretnych usług szybciej trafiają na jej stronę internetową. Aby oferta firmy dotarła do jak największej grupy odbiorców, należy łączyć różne działania z zakresu e-marketingu. Kampanię w linkach sponsorowanych uzupełnią pozycjonowanie i reklama na serwisach społecznościowych.

/Blue Vision Internet Marketing 

Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki