Linki sponsorowane to typ reklamy pay per click, czyli płatnej „za kliknięcie”. Samo umieszczenie i wyświetlanie linku nic nie kosztuje. Klient płaci niewielką sumę tylko, gdy internauta wejdzie na stronę firmy łącząc się z witryną przez link.
Promocja za pomocą linków daje Małym i Średnim Przedsiębiorcom wiele swobody. Mogą uruchamiać swoją reklamę sezonowo, kierować ją na konkretne regiony, dobierać i zmieniać hasła kluczowe, a przede wszystkim kontrolować koszty kampanii. Klient zawsze wie, ile wyda na kampanię - mówi Marta Mucha z Blue Vision Internet Marketing.
| Potrzebujesz więcej firmowych informacji? Chcesz rozwiązać swoje wątpliwości? Wejdź na zakładkę Firma |
Kampanię rozpoczyna się od wyboru słów kluczowych na podstawie analizy celów przedsiębiorstwa, jego konkurencji i obecnych trendów. Odpowiednio dobrane hasła pomogą wygenerować ruch na stronie firmy i pośrednio wpłynąć na wzrost jej zysków. Specjaliści Blue Vision Internet Marketing podkreślają, że tekst reklamy musi przyciągać uwagę, ponieważ pod każdym hasłem kluczowym wyświetla się kilka linków sponsorowanych. W zależności od potrzeb, treść reklamy można modyfikować.
Dzięki linkom sponsorowanym zwiększa się rozpoznawalność firmy, a internauci szukający konkretnych usług szybciej trafiają na jej stronę internetową. Aby oferta firmy dotarła do jak największej grupy odbiorców, należy łączyć różne działania z zakresu e-marketingu. Kampanię w linkach sponsorowanych uzupełnią pozycjonowanie i reklama na serwisach społecznościowych.
/Blue Vision Internet Marketing
Zobacz też:
» MLM - profesjonalny marketing sieciowy. Sposób na sukces w biznesie
» Firmowa strona internetowa - wciąż warto inwestować i zmieniać
» Aplikacje Google dla Twojego biznesu
» MLM - profesjonalny marketing sieciowy. Sposób na sukces w biznesie
» Firmowa strona internetowa - wciąż warto inwestować i zmieniać
» Aplikacje Google dla Twojego biznesu
Źródło:Informacja prasowa























































