Link4 jako trzeci ubezpieczyciel na rynku wprowadza instytucję Rzecznika Klienta. Pomoże on w rozwiązywaniu najbardziej skomplikowanych reklamacji, których wynik nie satysfakcjonował klienta.


Link4 jako trzeci ubezpieczyciel na polskim rynku wprowadził nową funkcję - Rzecznika Klienta. Od dzisiaj klienci, którzy wykorzystają dostępne ścieżki reklamacji, będą mogli otrzymać dodatkowe wsparcie. Zajmie się on złożonymi sprawami reklamacji, których wynik nie satysfakcjonował klienta.
- Rzecznik ma zajmować się najbardziej skomplikowanymi sprawami, które zostały już rozpatrzone w trybie reklamacji, a ich wynik nadal nie satysfakcjonuje klienta. Swoje decyzje będzie podejmować na podstawie obowiązujących przepisów prawa, uwzględniając jednocześnie okoliczności danej sprawy i szeroko pojętą perspektywę klienta. Pomoże także w zrozumieniu najbardziej skomplikowanych spraw – przeczytamy w komunikacie prasowym otrzymanym przez redakcję Bankier.pl.
ReklamaKontakt z Rzecznikiem Klienta możliwy jest za pośrednictwem formularza dostępnego online w Strefie Klienta Link4. Skorzystać z pomocy mogą ci, którzy otrzymali już decyzję wydaną w procesie reklamacji lub odwołania.
Funkcję Rzecznika Klienta w Link4 będzie pełnić Barbara Bochyńska, odpowiadająca dotychczas w firmie za relacje z klientem.
Wcześniej instytucję Rzecznika Klienta powołało PZU oraz Ergo Hestia.
DF