Jerzy Dudek został oficjalną twarzą kampanii Reeboka "I AM WHAT I AM". To pierwszy Polak, który obok takich gwiazd jak 50 Cent, Allen Iverson czy Jay Z, zdecydował się przystąpić do projektu promującego markę Reebok.
Jerzy Dudek, jeden z wielkich zwycięzców tegorocznej Ligi Mistrzów, najlepszy polski bramkarz ostatnich lat, gwiazda polskiego sportu światowego formatu, wystąpi w kampanii reklamowej Reeboka "I AM WHAT I AM". Tym samym Jerzy Dudek stanie się pierwszym polskim sportowcem, którego wizerunek zostanie wykorzystany w wysokobudżetowej kampanii reklamowej globalnej marki sportowej.
Reebok doceniając rolę Jerzego Dudka, który został nominowany przez UEFA do nagrody najlepszego piłkarza sezonu 2004/2005, stawia na wielką osobowość, która mimo wielu przeciwieństw, niezłomnie idzie do przodu, wyznając, "Kiedy schodząc na przerwę przegrywasz 0-3 nie możesz wierzyć w cuda. Musisz wierzyć w siebie".
Każda z postaci biorących udział w kampanii chce podzielić się zupełnie inną myślą.
"Dyplom MBA zdobyłem na ulicach Marcy Projects"- mówi Jay Z. Najlepszy koszykarz Azji, chińska gwiazda NBA Yao Ming cieszy się, "..., że są reklamy, na których widać mój uśmiech. One robią to, czego ja nie umiem - uśmiechają się 24 godziny na dobę", z kolei francuska gwiazda tenisa, Amelie Mauresmo wyznaje "Teraz czuję się naprawdę wolna. Mogę grać jak chcę". Stevie Williams, guru deskorolki opowiada o swojej pasji "Deskorolka to moja pasja. Bez reguł, bez granic. Wspaniały przykład poezji w ruchu".
W ten sposób Reebok oddaje hołd indywidualności i autentyczności największych postaci światowego sportu, muzyki i filmu. Postaci, które mają swoje przesłanie i żyją na swój własny sposób. Kampania ta pozwala każdej z nich przełamać mit związany z ich publicznym wizerunkiem, unika, bowiem prostych i oczywistych skojarzeń.
Globalna kampania Reeboka "I AM WHAT I AM" rozpoczęła się wiosną 2005 r. Swoim zasięgiem objęła większość światowych państw. Do tej pory w kampanii wystąpiły między innymi takie sławy jak Allen Iverson -najlepszy gracz NBA, Andy Roddick - zdobywca nagrody ESPY dla najlepszego tenisisty 2004 r., Jay-Z - gwiazda hip hopu, Yao Ming - najpopularniejszy chiński koszykarz, gwiazda NBA i 50 Cent - największa gwiazda amerykańskiej sceny hip hopu. Teraz obok Jerzego Dudka - bramkarza Liverpoolu, w kampanii Reeboka zobaczymy również takie gwiazdy jak Amelie Mauresmo - nr 1 w kobiecym tenisie na świecie w 2004 r., Nicole Vaidisową - nadzieję tenisa światowego i Lucy Liu.
Kampania "I AM WHAT I AM" zachęca młodych ludzi do akceptowania i podkreślania ich indywidualności poprzez celebrowanie swoich współczesnych bohaterów takich właśnie jak: ikony muzyki - Jay-Z i 50 Cent; gwiazdy sportu - Allen Iverson, Andy Roddick, Yao Ming, Jerzy Dudek, czy gwiazdy ekranu - Lucy Liu.
W imieniu gwiazd biorących udział w kampanii "I AM WHAT I AM", Reebok przekaże w trakcie 12 miesięcy dotację, na rzecz organizacji przez nich wskazanej, na sumę 1 miliona dolarów.
Przypomnijmy, że wielopoziomowa kampania łączy wszystkie działania marketingowe i reklamowe pod jednym hasłem: "I AM WHAT I AM" i jest wspierana przez największy budżet reklamowy firmy od prawie 10 lat.
Więcej w FashionTV.pl
























































