Firmę nie będzie obowiązywała żadna rękojmia za wady wykonanej usługi. Podstawą rękojmi jest dokument wystawiony przez usługodawcę z chwilą wykonania usługi. Rękojmia nie jest obowiązkowym świadczeniem na rzecz klienta. Nie ma bowiem obowiązku prawnego, by strona umowy świadczyła swoje usługi w ramach zarówno gwarancji, jak i rękojmi. Jeżeli klient nie otrzymał od firmy żadnej gwarancji , ani rękojmi, to nie ma on prawa żądać od firmy, aby ta na własny koszt dokonała "poprawek".
Podstawa prawna: Ustawa - Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
Przemysław Gogojewicz, Kancelaria Usług Prawnych
Jak długo przedsiębiorcę obowiązuje rękojmia?
2010-01-11 15:28
publikacja
2010-01-11 15:28
2010-01-11 15:28
























































