Internity debiutowało na New Connect pod koniec 2008 roku i pozyskało w ofercie prywatnej 3,25 miliona złotych, które służą Spółce do rozbudowy sieci sprzedaży, poszerzenia ofert produktowej oraz wdrożenia nowoczesnych systemów informatycznych.
Głównym celem biznesowym od samego początku był rynek regulowany, który cechuje się wysoką płynnością. GPW to w dużej mierze także odpowiedź na sygnały od akcjonariuszy spółki. Decyzja o przeniesieniu notowań podjęta została podczas ostatniego WZA.
- Chcemy stworzyć możliwość inwestowania dla funduszy, które nie posiadają udziałów w rynku New Connect. Pozyskany kapitał zamierzamy przeznaczyć na dalsze wsparcie rozwoju firmy, poszerzenie świadczonych usług i rozbudowę gamy produktowej – mówi Piotr Grupiński, prezes Internity.
Prospekt emisyjny przygotowywany jest przez sprawdzonego Partnera, którym jest Dom Maklerski Rubicon Partners. Szczegóły przeniesienia będą ustalane w trakcie i zostaną dostosowane do bieżącej sytuacji na rynku.
/ Internity























































