Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 33 | / | 2021 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2021-10-26 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
GLOBAL COSMED S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Relaunch marki Sofin w podejściu zintegrowanym | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd GLOBAL COSMED S.A. z siedzibą w Radomiu (dalej: „Spółka” lub „Emitent”) informuje, iż w dniu wczorajszym, tj. 25.10.2021 r., Spółka rozpoczęła produkcję linii asortymentu stworzonego zgodnie z holistycznym podejściem do zrównoważonego zarządzania. Zintegrowany, parasolowy proces jest wynikiem wnikliwych analiz i badań przeprowadzonych przez Emitenta i odpowiada jednocześnie na potrzeby konsumentów, inwestorów i środowiska naturalnego. Podejściem tym objęta została cała linia płynów do płukania marki Sofin w ramach jej relaunchu. Realizacja potrzeb konsumenta: W ramach szeroko zakrojonego procesu badawczego, zaprojektowanego i zrealizowanego przez Spółkę, firma sprawdziła postawy i zachowania konsumenckie w kategorii „produktów do prania i płukania“. W wyniku analizy m.in.: zastosowano nowe, specjalnie przygotowane dla marki Sofin, kompozycje zapachowe. W celu wzmocnienia efektu wykorzystano kapsułki zapachowe pomagające utrzymać świeżość nawet do 3 miesięcy. Jeden z produktów – Sofin Sensitive – został zadedykowany potrzebom konsumentów o skórze wrażliwej. Cały asortyment został przebadany pod nadzorem lekarza dermatologa. Realizacja potrzeb środowiska: Mając na względzie międzynarodowe i lokalne cele środowiskowe, Spółka zdecydowała o szeregu proekologicznych zmian. Skoncentrowana formuła płynu do płukania wpływa na zmniejszenie stosowanej dozy, produkt wystarcza nawet na dwa razy więcej płukań. Mniejsze formaty opakowań zaopatrzone zostały w owijki typu sleeve, wyprodukowane z tego samego tworzywa co butelka. Zastosowano dodatkową perforację, która ułatwia konsumentowi recykling. Nowy kształt opakowania pozwoli na transport nawet o ponad 10% więcej butelek na palecie. Realizacja potrzeb kontrahenta: Nowe pojemności zostały dostosowane do potrzeb detalisty, zarówno z rynku tradycyjnego, jak i zorganizowanych sieci handlowych tj. hipermarkety i dyskonty. Realizacja potrzeb akcjonariuszy i pozostałych interesariuszy: Zintegrowanemu podejściu towarzyszy optymalizacja kosztów prowadzenia marki i korzystny bilans jakość versus cena. W ocenie Emitenta udoskonalona receptura i opakowanie produktu, a także efektywność użycia spełniają wyśrubowane potrzeby konsumenta, także zagranicznego, w czym Emitent upatruje duży potencjał biznesowy. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2021-10-26 | Andreas Mielimonka | Prezes Zarządu | |||
2021-10-26 | Magdalena Mielimonka | Wiceprezes Zarządu |
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)