Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 1 | / | 2007 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2007-01-13 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
EUROMARK POLSKA S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Korekta prognozy wyników finansowych za rok obrotowy 2006/2007. | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe |
||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Na podstawie par. 31 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, Zarząd Euromark Polska S.A. z siedzibą w Warszawie podaje korektę prognozy wyników finansowych grupy Kapitałowej Euromark Polska S.A. na rok obrotowy 2006/2007, opublikowanych w Prospekcie emisyjnym Emitenta (tabela, strona 118, Rozdział III). Wskazanie prognozowanych pozycji ulegających korekcie: 1) Przychody ze sprzedaży netto: 111 170 tys. zł; 2) Zysk z działalności operacyjnej: 13 624 tys. zł; 3) Zysk z działalności operacyjnej+ amortyzacja: 14 854 tys. zł; 4) Zysk brutto: 12 348 tys zł; 5) Zysk netto: 10 252 tys. zł. Prognozowane wyniki po dokonaniu korekty: 1) Przychody ze sprzedaży netto: 100 000 tys. zł (10% mniej niż uprzednio planowano); 2) Zysk z działalności operacyjnej: 10 600 tys zł (22% mniej niż uprzednio planowano); 3) Zysk z działalności operacyjnej+amortyzacja: 12 200 tys. zł (18% mniej niż uprzednio planowano); 4) Zysk brutto: 9 000 tys. zł (27% mniej niż uprzednio planowano; 5) Zysk netto: 7 100 tys. zł (31% mniej niż uprzednio planowano). Jako uzasadnienie korekty prognozy Zarząd podaje trzy główne przyczyny: 1. Wyjątkowo niekorzystne warunki pogodowe do sprzedaży towarów z kolekcji jesienno-zimowej 2006 - jesień i zima w tym roku okazały sie być najłagodniejsze od wielu lat. Niekorzystne warunki pogodowe obniżyły przychody ze sprzedaży i marżę. Będą miały niekorzystny wpływ na wyniki, również w IV kwartale roku obrotowego. 2. Nieplanowane koszty restrukturyzacji i integracji w brytyjskiej spółce zależnej Eurotech Leisure Ltd. związane z zakupem marki Wynnster. Eurotech Leisure Ltd. - spółka zależna od Euromark Polska S.A. zakupiła marki i działalność firmy Wynnster w Wielkiej Brytanii, o czym Emitent informował w raporcie bieżącym nr 11/2006 z dnia 4 października 2006 r. Na wyniki Eurotech Leisure Ltd. miały wpływ zarówno niekorzystne warunki pogodowe jak i jednorazowe koszty restrukturyzacji i integracji w wysokości 220 000 tys. GBP czyli ok. 1,3 mln zł. 3. Zmniejszenie marży sprzedawanych towarów marek Campus, Alpinus i Wynnster związane z koniecznością udzielania dodatkowych upustów cenowych dla odbiorców, w sytuacji stagnacji na rynku outdoorowym w IV kwartale 2006 r. Marża na sprzedaży uległa zmniejszeniu na skutek: - niesprzyjajacych warunków pogodowych i obniżenia cen sprzedaży dla pewnych kategorii towarów (np. odzież narciarska, kurtki puchowe) tak aby zwiększyć popyt, - reaktywacji marki Alpinus. Marża została obniżona celem zrealizowania oczekiwanej wielkości sprzedaży po ponownym wprowadzeniu marki na rynek, - osiągnięcie przez nową markę Wynnster niższej marży od marż osiąganych przez inne marki Grupy Kapitałowej. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2007-01-13 | Tomasz Kosk | wiceprezes zarządu | |||
2007-01-13 | Marek Borowiecki | członek zarządu |
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)