Podczas konferencji największe osobistości świata mediów i branży internetowej będą dyskutować również o przyszłości radia i telewizji oraz perspektywach dla "tradycyjnych” mediów i konieczności agregacji informacji. Istotnym tematem będą też prezentacje dotyczące aspektów prawnych i technologicznych, które towarzyszą działalności w Internecie, a także roli i rozwoju społeczności wirtualnych.
W ramach kongresu odbędzie się też dyskusja panelowa: Trendy, przyszłość i rozwój mediów z udziałem przedstawicieli Axel Springer, Polsatu, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Telefonii Dialog oraz Eurozet.
- Pierwszy dzień Kongresu uwiecznimy uroczystą Galą wręczenia Złotych Cafek 2007. Statuetki otrzymają laureaci poszczególnych kategorii I edycji Rankingu Internetowych Serwisów Informacyjnych - pierwszego w Polsce badania, w którym oceniane są: zawartość merytoryczna serwisów, ich funkcjonalność oraz faktyczna popularność wśród internautów. – mówi Piotr Długi, Prezes Cafe News. Przedsięwzięcie to koordynowane jest przez Cafe News i realizowane we współpracy z firmą Gemius, Ośrodkiem Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego i agencją Symetria. Specjaliści z tych firm ocenią internetowe serwisy informacyjne w grupie serwisów ogólnoinformacyjnych oraz w sześciu kategoriach tematycznych, takich jak Kultura i rozrywka, Sport czy Motoryzacja.
Szczegółowy program kongresu oraz listę prelegentów można znaleźć na stronie www.kongres.cafenews.pl
Organizatorem Kongresu jest firma Cafe News oraz Informedia-Polska. Partnerami zostali: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Netia, WSB oraz Stojaki-reklamowe.pl. Z kolei do grona patronów medialnych należą TV BIZNES, PRESS, Polskie Radio, Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Bankier.pl, Media2.pl, Polityka.pl, Dziennik.pl, Medialink.pl, Mediarun.pl.
Dodatkowych informacji udziela:
Magdalena Czarnecka
PR Manager Cafe News
e-mail: Magdalena.Czarnecka@Cafenews.pl
tel. +48 61 66 10 886