Albo wykupicie droższy abonament, albo dodamy Wam reklamy - takie ultimatum otrzymali użytkownicy Disney+. Tym samym platforma dołącza do innych "kolegów po fachu", tj. Netfliksa, którzy podwyższają opłaty za możliwość oglądania filmów i seriali.


W USA cena standardowego pakietu wzrośnie z 8 dolarów (38 zł) do 11 dolarów (52 zł). Zmiany są zaplanowane już na grudzień. W tym samym czasie serwis zapowiedział wprowadzenie bloków reklamowych w cenie... 8 dolarów miesięcznie. W praktyce zastąpi on więc standardowy abonament, z małym irytującym dodatkiem, jakim są treści marketingowe. Ile one będą trwały? Na razie nie zdradzono jeszcze szczegółów.
Przeczytaj także
Być możliwe, że Disney rozwiąże to podobnie do Netfliksa. Tam za jednym razem widzowie muszą obejrzeć od 15 do 30 sekund, ale na godzinę ma przypadać już od 4 do 5 minut marketingu.
ReklamaCzy Polacy zapłacą więcej? Niestety podwyżka to tylko kwestia czasu. Zapewne będzie można utrzymać dotychczasowy abonament, ale w przypadku zgody na reklamy.
***

Jaką formę opodatkowania wybrać?
Własna działalność gospodarcza a podatki
Założyłeś własną firmę? Kolejnym krokiem w jest wybór sposobu rozliczania się ze skarbówką z tytułu osiąganych dochodów. Odpowiednia formy opodatkowania, dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy, niesie ze sobą korzyści finansowe. Warto o nich wiedzieć!<BR>
Pobierz e-booka zostawiając zgody, albo zapłać 20 zł
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl
Popkultura i pieniądze w Bankier.pl, czyli seria o finansach "ostatnich stron gazet". Fakty i plotki pod polewą z tajemnic Poliszynela. Zaglądamy do portfeli sławnych i bogatych, za kulisy głośnych tytułów, pod opakowania najgorętszych produktów. Jakie kwoty stoją za hitami HBO i Netfliksa? Jak Windosorowie monetyzują brytyjskość? Ile kosztuje nocleg w najbardziej nawiedzonym zamku? Czy warto inwestować w Lego? By odpowiedzieć na te i inne pytania, nie zawahamy się zajrzeć nawet na Reddita.