REKLAMA
GPW

Cyfrowy Polsat podtrzymuje prognozę 4-6 proc. spadku rynku reklamy TV w '13 r.

2013-05-15 07:15
publikacja
2013-05-15 07:15

Cyfrowy Polsat podtrzymuje prognozę, że rynek reklamy telewizyjnej w 2013 roku spadnie o 4-6 proc. - podała spółka w prezentacji wynikowej.

Udział w rynku reklamy Cyfrowego Polsatu na koniec I kw. 2013 r. wyniósł 23,6 proc.

W styczniowej rozmowie z PAP członek zarządu Telewizji Polsat Maciej Stec ocenił, że rynek reklamy TV w 2013 roku, zgodnie z prognozami ZenithOptimedia, może spaść o 5,7 proc. rdr.

Ankietowani przez PAP przedstawiciele domów mediowych spodziewają się, że rynek reklamy TV w 2013 roku spadnie o ok. 5-10 proc.

W raporcie wynikowym Cyfrowego Polsatu za 2012 r. podano również, że w ocenie spółki rynek reklamy TV w Polsce ma duży potencjał wzrostu w długim terminie. (PAP)

kam/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki