CitiConnect działa już od roku
opr. Łukasz Jonak
CitiConnect - system umożliwiający obsługę płatności w Internecie - został uruchomiony ponad rok temu. Umowy na użytkowanie systemu podpisało 80 sprzedających. System obsługuje 140 sklepów internetowych.
Oferta CitiConnect skierowana jest przede wszystkim do małych sklepów internetowych obsługujących klientów indywidualnych. Takim sprzedawcom Bank Handlowy wciąż oferuje system CitiConnect bezpłatnie tzn. nie pobierając opłaty instalacyjnej. Obowiązuje jedynie opłata transakcyjna, płacona przez sprzedającego od każdej dokonanej w sklepie transakcji.
W ostatnim czasie Bank Handlowy pozyskał do współpracy dwóch dużych sprzedawców - Wirtualną Polskę, w skład pasażu handlowego której wchodzi obecnie 60 sklepów internetowych oraz PTK Centertel, gdzie Bank Handlowy obsługuje płatności za doładowanie kart POP dokonywane zarówno w Internecie, jak i inicjowane przez SMS.
W ciągu roku poprzez CitiConnect zrealizowanych zostało prawie 10 tysięcy transakcji na łączną kwotę 2 milionów złotych. Większość transakcji (około 95%) wykonywana jest bezpośrednio kartami kredytowymi z wykorzystaniem bramki płatniczej CitiConnect. Takie transakcje nie wymagają rejestracji w systemie, wystarczy podać numer karty płatniczej, jej datę ważności oraz trzycyfrowy kod weryfikacyjny znajdujący się na odwrocie karty.
Bank Handlowy zapowiada wprowadzenie na rynek nowej wersji systemu, wyposażonej między innymi w moduł finansowania i gwarantowania płatności. Nowa funkcjonalność umożliwi klientom - zarówno kupującym jak i sprzedającym - skorzystanie z rozwiązań bankowych w trybie online.





















































