Chętniej wydajemy na newsy w sieci

W Polsce w ciągu ostatniego roku w jakiejś formie (subskrypcja, e-wydanie, płatność za pojedynczy artykuł) za dostęp do najnowszych informacji zapłaciło już 20 proc. internautów. To plasuje nas w ścisłej światowej czołówce - pisze "Rzeczpospolita".

Chętniej wydajemy na newsy w sieci
Chętniej wydajemy na newsy w sieci (YAY Foto)

Wyższy odsetek internautów deklarujących, że płaci za newsy, jest tylko w Norwegii (27 proc.) - wynika z najnowszej edycji prestiżowego Reuters Institute Digital News Report.

W Polsce nie dość, że ten odsetek jest relatywnie wysoki, to w tym roku wzrósł w porównaniu z poprzednim o 3 pkt. proc. Wynika to zapewne z faktu, że model płatny jest tu przez wydawców dość powszechnie stosowany. Oprócz tabloidów jakąś formę opłaty pobiera od czytelników w sieci każda ogólnopolska gazeta. (PAP)

ksi/ mmi/

Źródło: PAP

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 ~Kicaj

Wow, podaje tego newsa w watpliwosc. Chyba wzieto pod uwage subskrypcje np serwisow streamingujacych muzyke, albo konta na hostach do pobierania plikow. Cos ciezko mi w to wierzyc ze co piaty internauta zaplaci np. gazecie za newsa. Moje pokolenie po prostu wyrzuci taki portal z ulubionych albo sciagnie paiperkowego pdfa z innych zrodel.

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 3,4% XII 2019
PKB rdr 3,9% III kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,2% XII 2019
Przeciętne wynagrodzenie 5 213,27 zł X 2019
Produkcja przemysłowa rdr 3,8% XII 2019

Znajdź profil