Był problem z kartami Santandera

Klienci Santander Banku Polska skarżą się, że w czwartek mieli problemy z realizacją płatności kartami. Mieliśmy utrudnienia w funkcjonowaniu niektórych kart płatniczych – przyznaje bank.

(fot. Oficjalny profil Santander Bank Polska / Facebook)

W czwartek wystąpiły problemy w autoryzacji niektórych transakcji kartowych. – Trwały nieco ponad godzinę, zakończyły się ok. 14:30. Były wywołane przyczynami sprzętowymi. Zaraz po pojawieniu się utrudnień podjęliśmy działania minimalizujące wpływ na klientów, które znacznej części z nich umożliwiły sprawne korzystanie z kart – informuje biuro prasowe Santander Banku Polska.

Przez cały czas klienci mogli korzystać z płatności Blik, aplikacji mobilnej i bankowości internetowej.

Jednak jak widać w komentarzach w mediach społecznościowych, awaria ta przepełniła czarę goryczy klientów. Np. pod postem o otrzymaniu nagrody "Marka/Marketer Roku 2019" można przeczytać: "Złoty medal w kategorii: przerwy techniczne", "Jeśli w tej kategorii jednym z kryteriów była liczba przerw technicznych to tak, zasłużyliście" czy "A plebiscyt na Awarię roku też wygrali?" [pisownia postów oryginalna]. Bank odpiera zarzuty, argumentując, że zawsze informuje o zaplanowanej przerwie technicznej. Takie deklaracje nie przekonują jednak klientów, jeśli awarie zdarzają się ich zdaniem zbyt często. 

(Bankier.pl)

WB/Bankier24

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
30 7 staryznajomy

Zabraszam do IdeaBanki lub Getin Banku mam 2 debetowe i 1xkredytowa i nie narzekam. Nie płacę za nic a i lokaty najlepsze na rynku. Teraz strasza przejeciami i innymi bzdurami ale i tak BFG chroni kapitał do 100 tys euro.

! Odpowiedz
2 20 fred_

Jeszcze o kredycie hipotecznym nie wspomniales. Popraw sie chlopie bo kasy za wpis nie bedzie.

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne