Blue Ocean Media S.A., notowana na NewConnect agencja marketingowa, która świadczy kompleksowe usługi skierowane w szczególności do firm deweloperskich, podczas II edycji konferencji „Marketingowe Rewolucje Branży Nieruchomości” poinformowała o uruchomieniu nowej usłudze dla deweloperów – „DimUp”.


Projekt realizowany wraz z partnerem – firmą Pro Dewelopment jest już na etapie testowego wdrożenia na własnym projekcie. Usługa skierowana zwłaszcza do mniejszych deweloperów, pozwoli spółce Blue Ocean Media rozwinąć kompleksowe usługi i jest częścią nowej strategii, która koncentruje się na poszerzanie zakresu oferowanych usług w obszarze marketingu, komunikacji i wsparcia sprzedaży.
-„ Blue Ocean Media poprzez współpracę również z mniejszymi deweloperami dostrzega u tych właśnie klientów ogromną potrzebę szerszego wsparcia procesu sprzedaży i marketingu.” - mówi Marta Skawińska, Prezes Zarządu Blue Ocean Media S.A. - „Małe firmy nie są w stanie wdrożyć własnych narzędzi IT, takich jak CRM, czy WorkFlow, oraz zapewnić pełną obsługę klienta np. dzięki wyspecjalizowanemu Call Center” - dodaje Skawińska. - „Stworzyliśmy tzw. Centrum Usług Wspólnych, które dysponuje wszystkimi niezbędnymi narzędziami, by zapewnić nawet niewielkim deweloperom jakość i kompleksowość na poziomie najlepszych i największych firm na rynku” - dodaje Skawińska.
Spółka liczy, że pierwsi klienci nowej usługi zostaną pozyskani na przełomie 2014 i 2015 r.
bom/at/