Klienci Alior Banku mają obecnie problem ze zlecaniem transakcji wymagających potwierdzenia hasłami SMS. Według informacji na infolinii problem ma zostać usunięty w ciągu najbliższych 30 minut.


Od ok. godziny klienci Alior Banku skarżą się na profilu społczenościowym banku na nieprzychodzące kody SMS do potwierdzania transakcji w systemie bankowości internetowej. Zdarzają się też komentarze o problemach z logowaniem do systemu, ale według informacji jakie uzyskaliśmy na infolinii jedyne ograniczenia dotyczą wspomnianych kodów jednorazowych.
Oficjalny komunikat w tej sprawie pojawił się także w oknie logowania do starego systemu bankowości internetowej Alior Banku - w nowym na próżno go szukać.
Klienci muszą też uzbroić się w cierpliwość, oczekując na połączenie z konsultantem - po wybraniu numeru powita ich informacja, że dziś czas oczekiwania na rozmowę z pracownikiem banku jest wydłużony.
MG