REKLAMA

Amazon przyjmie 650 osób do działu obsługi klienta w Gdańsku

2021-05-10 09:00
publikacja
2021-05-10 09:00
Amazon przyjmie 650 osób do działu obsługi klienta w Gdańsku
Amazon przyjmie 650 osób do działu obsługi klienta w Gdańsku
fot. Andrzej Hulimka / / Amazon

Amazon ogłosił plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego on-line Amazon.pl. 

 Nowe stanowiska będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.

Dział Obsługi Klienta Amazon  jest odpowiedzialny za udzielanie odpowiedzi na różne pytania z ich strony – m.in. związane z zamówieniami, produktami, płatnościami - i dostarczanie rozwiązań.

Kandydaci będą mogli ubiegać się o stanowiska wirtualnel ub znaleźć pracę w biurze w Gdańsku. Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta nie jest warunkiem koniecznym, ale kandydaci powinni biegle posługiwać się językiem polskim, francuskim, niemieckim lub włoskim (w zależności od rynku, który będą obsługiwać). Wybrani kandydaci otrzymają od pierwszego dnia pracy pakiet wynagrodzeń, na który składa się wynagrodzenie godzinowe oraz benefity, takie jak ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program pomocy pracowniczej, zniżki i inne. Osoby zatrudnione otrzymają również szkolenia. Jak wyjaśnia Jean-Marc Dupont: „Chcemy zapewnić naszym pracownikom pełne wsparcie. Niezależnie od tego, czy będą pracować zdalnie czy stacjonarnie, chcemy, aby czuli się częścią firmy, mogli liczyć na naszą pomoc przez cały czas pracy . Ważne, aby czerpiąc z wyjątkowej kultury naszej firmy mogli kształtować własną drogę do sukcesu".

Dział Obsługi Klienta Amazon działa w ponad 140 lokalizacjach na całym świecie, zapewniając obsługę klienta w 18 językach. Funkcjonuje m.in. w oparciu o wirtualny zespół obsługi klienta Amazon, w którym pracownicy pracują z domu. Zespół zapewnia 24/7 wsparcie dla klientów na całym świecie, odpowiadając na ich pytania przez telefon, e-mail i czat na żywo.

Do tej pory Amazon stworzył w Polsce ponad 18 000 stałych miejsc pracy. Powstały one w dziewięciu centrach logistyki, biurze Amazon Web Services w Warszawie oraz Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza rozwiązania zasilające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe dla Alexy. Dziesiąte centrum logistyczne w Świebodzinie zostanie otwarte w 2021 roku, zwiększając zatrudnienie Amazon w Polsce o ponad 1 000 nowych miejsc pracy.

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Konto Firmowe i Karta przez rok za bezwarunkowe 0 zł

Konto Firmowe i Karta przez rok za bezwarunkowe 0 zł

Advertisement

Komentarze (2)

dodaj komentarz
lilly
I nie zapłaci od tego ani centa podatku - tak, jak w ubiegłych latach
mkx
To jest ta biedna firma, która w ogóle nie przynosi zysków?

Powiązane: Praca

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki